Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Od svojho štartu v roku 2002 televízia používa vo svojom logu špirálu. Pôvodne vzišla identita loga zo vzoru televízie Nova s nápisom JOJ. Od roku 2007 pracujú televízni dizajnéri už len so samotnou špirálou samostatne umiestnenou v červenom štvorci. V tomto roku kreatívne oddelenie televízie po ôsmich rokoch mení logo novým, odvážnym spôsobom. Opúšťa štvorec a dôraz kladie na modernizáciu špirály.
„Našim cieľom bolo čo najviac zdokonaliť špirálu, v rámci jej používania ju oddeliť od starého logotypu a zároveň sa zbaviť histórie grafiky televízie Nova, z ktorého logo vychádzalo. Nový tvar špirály, to je hlavný motív nového vizuálu, ktorý je zároveň aj akýmsi spúšťačom všetkého, čo sa na obrazovke deje. Prináša a odnáša obraz, spúšťa on air grafiku alebo injektáž, otvára a zatvára jednotlivé bloky,“ hovorí šéf kreatívy televízie JOJ Ondrej Garan Hutník.
Prvýkrát televízia odhalí vo vysielaní nové logo dnes v KRIMI o 19:00. Súčasťou októbrových zmien bude aj nová staničná grafika a tiež claim Zážitok vidieť. Televízia JOJ doteraz používala claim Viditeľne iná.
Na logu a staničnej grafike pracoval kreatívny tím televízie JOJ pod vedením Ondreja Garana Hutníka v zložení Jakub Jurášek, Dalibor Hriadel, Štefan Královič, Ján Tokár a Radovan Hajdin. Hudbu pripravili Marián Kachút, Tomáš Zubák a Peter Graus.