Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Nová televízna stanica, ktorá posilní ponuku skupiny JOJ, vstúpi na televízny trh 15. apríla 2013 pod názvom WAU. Divákom ponúkne atraktívny mix programov zameraných primárne na mladšiu cieľovú skupinu, najmä ženy, teda na segment trhu, ktorý je mimoriadne atraktívny pre zadávateľov reklamy. Televízia WAU bude svoj program s claimom „po čom ženy túžia“ primárne cieliť na mladé, moderné a mestské ženy, na svoje si však prídu aj moderní muži.
„Stanica WAU ponúkne hneď od svojho začiatku atraktívny program, ktorý budú tvoriť väčšinou premiéry a novinky doplnené o známe a obľúbené tituly, ktoré už diváci na Slovensku dôverne poznajú,“ prezradil generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský. Program budú tvoriť rôzne žánre doku reality a reality šou, lifestylových magazínov, WAU prinesie na obrazovky relácie o bývaní, varení, nakupovaní, o svadbách, prípravách na rodičovstvo, o životnom štýle, chudnutí, o plastických operáciách a ďalších „ženských“ témach. Chýbať nebude denné spravodajstvo zo šoubiznisu v relácii TOP STAR, ktorá sa bude exkluzívne vysielať iba na stanici WAU. Hneď od začiatku vysielania nebudú chýbať úplne nové pôvodné formáty, ale aj atraktívne seriály a filmy zamerané na mladšie ženské publikum. Na obrazovky sa vrátia aj úspešné pôvodné seriály, ktoré bavili divákov TV JOJ v uplynulých rokoch. „Chceme sa výrazne odlíšiť od konkurencie, ktorá na svojej ženskej stanici oslovuje skôr starších divákov, našou prioritou sú reklamne atraktívnejšie mladé ženy,“ doplnil generálny riaditeľ TV JOJ.
Nová televízia svojím zameraním a programovou štruktúrou bude atraktívnym priestorom pre inzerentov a programovou alternatívou pre reklamne zaujímavú divácku cieľovú skupinu. „Spustenie novej stanice zameranej na mladšie ženy je dôsledkom dopytu trhu zo strany zadávateľov a mediálnych agentúr,“ povedal riaditeľ obchodu TV JOJ Martin Heržo. „JOJ Group oslovuje širokú cieľovú skupinu z pohľadu svojho zásahu a ak chce z dlhodobého pohľadu dosiahnuť popredné miesto na trhu, bezpodmienečne k tomu potrebuje silnú ženskú cieľovú skupinu,“ upresnil Martin Heržo.