Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Programová ponuka televízie JOJ bola vo štvrtok 16. apríla večer prvou voľbou slovenských divákov, keď boli Šport, Najlepšie počasie aj Divoké kone lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54). TV JOJ sa navyše stala jednotkou na trhu v prime time pre diváčky v produktívnom veku 35-44 s podielom 24,8 % a 10,3 % sledovanosťou.
Rodinná sága Divoké kone opäť prekonala konkurenčný seriál, v komerčne dôležitej cieľovej skupine 12-54 mala včera viac divákov a lepší podiel na trhu
(20,6 % Shr a 7,2 % Rtg) a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V univerzálnej cieľovke zaznamenal seriál takisto výborný výkon (22,6 % Shr a 10,1 % Rtg), najsilnejší rating pritom dosiahli diváčky
vo veku 45-54 rokov (12,5 % Rtg a 23,1 % Shr) a tiež ženy vo veku 35-44 rokov (11,1 % Rtg a 23,4 % Shr). Deň predtým, v stredu 15. apríla, si Divoké kone nenechalo ujsť až 527-tisíc divákov starších ako 12 rokov, seriál mal tiež vynikajúcu 11,3 % sledovanosť a 25,3 % podiel na trhu (CS 12+).
Zo spravodajských relácií TV JOJ malo včera najväčšie publikum Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo 542-tisíc divákov, čo znamenalo skvelú 11,6 % sledovanosť a 27,2 % podiel na trhu (CS 12+). Šport si vyslúžil takisto nadpriemerný výkon (22,5 % Shr a 9,5 % Rtg v CS 12+) a obe relácie boli v komerčnej cieľovej skupine navyše lídrami trhu v čase svojho vysielania.