Marketing podľa Expertov

Ajvn a jeho partia dostanú geniálny nápad, no ten potrebuje poriadnu marketingovú podporu.

Prvý biznis, do ktorého sa Experti nakoniec pustia, bude Hotel pre psov. Ajvn tento nápad dostane, keď ho jeden známy požiada, aby mu postrážil psa a ponúkne mu za to aj peniaze. Partia Expertov sa touto ideou nadchne a okamžite začnú s prípravami. Jedna skupina sa vyberie nakupovať žrádlo a hračky pre štvornohých miláčikov, druhá skupina má zasa za úlohu vymyslieť slogan a nakresliť letáky. No s tým má Ďózi problém - nevie totiž písať! Teda aspoň to tvrdí. Nakoniec si však na túto schopnosť spomenie a vylezie z neho tento text: Hotel pre psov. Pre vaše miláčiki. Idede na doveléku, misa postarame! Tak tomu sa povie úderný slogan!

Čo myslíte, vydarí sa Expertom tento biznis? Dozviete sa to už v pondelok o 22:50 na TV JOJ.