Marketing podľa Expertov
Prvý biznis, do ktorého sa Experti nakoniec pustia, bude Hotel pre psov. Ajvn tento nápad dostane, keď ho jeden známy požiada, aby mu postrážil psa a ponúkne mu za to aj peniaze. Partia Expertov sa touto ideou nadchne a okamžite začnú s prípravami. Jedna skupina sa vyberie nakupovať žrádlo a hračky pre štvornohých miláčikov, druhá skupina má zasa za úlohu vymyslieť slogan a nakresliť letáky. No s tým má Ďózi problém - nevie totiž písať! Teda aspoň to tvrdí. Nakoniec si však na túto schopnosť spomenie a vylezie z neho tento text: Hotel pre psov. Pre vaše miláčiki. Idede na doveléku, misa postarame! Tak tomu sa povie úderný slogan!
Čo myslíte, vydarí sa Expertom tento biznis? Dozviete sa to už v pondelok o 22:50 na TV JOJ.