Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Reality šou o ťažkom živote milionárov chytil Slovákov za srdce. Druhá epizóda, v ktorej Geissenovci urobili oslavu pre svoju dcéru v štýle filmu Avatar, bola v čase vysielania jednotkou na trhu a v cieľovej skupine 12 - 54 dosiahla podiel na trhu 33,7 percenta. Šou bola jednotkou vo všetkých skupinách, teda okrem detí vo veku 4 až 11 rokov (správne, veď tie majú dávno spať). Ak ste náhodou nestihli v pondelok večer sledovať, ako nakupujú milionári občerstvenie na párty, prípadne by ste sa chceli dozvedieť, koľko stojí prenájom vrtuľníka, máte šancu pozrieť si reprízu v sobotu 21. januára o 18:00 na TV JOJ.