Komunikatívnosť, najdôležitejšia vlastnosť!
„Kládli sme dôraz na to, aby to boli ľudia, ktorí vedia rozprávať, ktorí vedia prejaviť svoej pocity. Zaujalo, keď bol niekto bezprostredný, vedel komunikovať a konfrontovať sa. Samozrejme, vyberali sme hlavne pekných ľudí," prezradil Ivan Huljak, riaditeľ vlastnej výroby TV JOJ, ktorý sa sedel v hlavnej výberovej komisii kastingov na šou Hotel Paradise. Prihlásilo sa spolu takmer 7 tisíc Slovákov a vybrať z nich tých najlepších nebolo ľahké. „Ľudí bolo veľa, ale sme nadmieru spokojní s tým, čo sa nám podarilo vybrať. Sú to krásni, mladí ľudia, ženy, muži, každý je iný, sú to veľmi rôzne typy," dodáva Ivan Huljak. Okolo Hotelu Paradise vzniklo viacero dohadov a diváci sú zvedaví na to, o čom táto šou vlastne je. Riaditeľ vlastnej výroby uvádza tieto domienky na pravú mieru: „Nie je to, ako píšu nejaké správy, o sexe, ale je to o vzťahoch a o tom, ako fungujú ženy a muži spolu."