Hádači vtipkovali o najhorších reklamách: Aha, na celej čiare to vyhrala pohrebná služba!
Na Inkognite je okrem iného úžasné to, že humor v ňom vzniká veľmi spontánne. Hádači ani moderátor nemajú pevne určený scenár a tak počas nakrúcania celej epizódy improvizujú. Výsledkom tejto slovnej prestrelky sú vtipné situácie, ktoré skrátka nedokážete naplánovať. Stane sa tak aj v dnešnej časti, keď sa hádači náhodne dostanú k téme - najhoršie reklamné slogany. "My vás uhádneme," povie na margo Inkognita Čeky. "Tak sme zvedaví," odpovie mu Vlado Voštinár. Nadviaže na to Zuzka Šebová, ktorá pre našu reláciu okamžite vymyslí aj ďalší slogan. "Chcete vedieť, čo robíte? My vám to prezradíme," povie.
Pohotovo na to zareaguje Mišo Hudák, ktorý vyrukuje s vtipom týkajúcim sa inzerátu na konkrétnu pracovnú pozíciu. "Chceš pracovať vo výbornom kolektíve? Chceš pracovať s ľuďmi? Staň sa jedným z nás! Staň sa umývačom mŕtvol!" vychrlí a v sekunde rozosmeje celé obecenstvo. "Vhodne zvolený marketing...ja som minule videla billboard a to ma úplne odrovnalo. Predám váš byt skôr, než zosadnete z PC," povie Zuzka. Na záver to zaklincuje Marcel Forgáč. "Sú samozrejme legendárne slogany...typu, keď hovoríme o pohrebnej službe - vaša smrť, naša radosť. Ale dnes sú strašne populárne slogany, že viac ako niečo. Napríklad, Slovan Bratislava, viac ako klub. Len nevieš, že čo. Takže, Inkognito: viac ako relácia," dodá na záver.