Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V nedeľu 24. júla 2011 dosiahli Noviny TV JOJ rating 11% a podiel 36,9% a stali sa najsledovanejšou spravodajskou reláciou na Slovensku v strategickej cieľovej skupine 12-54. Jednotkou bolo spravodajstvo TV JOJ aj v prinášaní informácií o tragédii v Nórsku, keď priamo na mieste neštastia bol štáb TV JOJ ako prvý zo slovenských televízií
Výraznou jednotkou na trhu v čase svojho vysielania bolo aj športové spravodajstvo Šport s podielom 36,2% a Najlepšie počasie s podielom 37,5%. V nedeľu sa darilo aj Krimi novinám s nadpriemerným podielom 30,9%.
Večerná filmová ponuka v podobe filmu Začarovaní získala v nedeľu aj napriek repríze nadpriemer v mestách s podielom 24,4%, medzi mladými ženami 15-44 s podielom 26,4% a dokonca jednotkou na trhu bola v Trenčianskom kraji 12-54 s podielom 27,7%, kde porazila premiérovú ponuku konkurencie.
Filmom sa na JOJke darilo aj v piatok a v sobotu. V piatok bola komédia Slečna na stráženie 2 jednotkou na trhu v Banskobystrickom kraji s podielom 30,7% a nadpriemer získala v mestách s podielom 25,4%. V sobotu večer získal film Ako chrániť princezné podiel 23,2%, výraznejší nadpriemer zaznamenal medzi mladými ženami 25-44 s podielom 28% a tradične v mestách s podielom 25,8%.
Televízie s logom JOJ získali za uplynulý týždeň spolu týždenný podiel 26,1% celodenne a 29,6% v primetime.