Kto je vlastne nová stylistka z Nákupných maniačok? TOTO všetko už Mirka Dobiš dokázala!
Spolu s ostrieľaným Mariánom Hornyákom bude outfity v nových častiach Nákupných maniačok hodnotiť aj stylistka Mirka Dobiš. „Som veľmi rád, že v tom nebudem sám a, že som dostal takýto krásny šperk v podobe Mirky. Verím, že to bude trošku osvieženie a oživenie pre divákov, pre diváčky a naše Maniačky dostanú nielen novú porotkyňu, ale aj inšpiráciu. Bude im to vedieť ukázať, ako sa to dá a ako sa to má robiť. Verím, že budeme veľmi príjemným tandemom. Samozrejme, ja zostávam zlý a Mirka bude tá dobrá,“ povedal pre joj.sk Marián. Z tejto príležitosti sa nesmierne teší aj samotná Mirka. „V prvom rade sa veľmi teším, lebo pre mňa je to posun k niečomu inému. Trošku aj vystúpenie z komfortnej zóny. Tiež sa naučím niečo nové. Ja pevne verím, že nebudem len šperk, ale že budem veľký prínos nielen ako porotkyňa, ale možno aj ako inšpirácia. Veľmi rada by som priniesla aj edukáciu pre ženy, aby vedeli, akým smerom sa v tej móde vydať. A nech ich to baví. Móda a obliekanie sú o tom, že nás to má potešiť,“ vysvetlila Mirka.
Kto je vlastne nová stylistka Mirka Dobiš?
Celým menom Miroslava Dobiš Michalková je profesionálna módna stylistka a influencerka, ktorá podľa jej slov citlivo vníma vizuálnu stránku života už od narodenia a to vo všetkých jej podobách. „Nejde však cez moje oči, ale cez srdce. Prostredníctvom vonkajšej projekcie našej osobnosti ukazujeme svetu omnoho viac, ako si vedome myslíme a formujeme tak nevedome aj svoj život,“ hovorí Mirka. Dlhé roky pôsobila ako módna stylistka a kreatívna konzultantka. Za toto obdobie prešli jej rukami stovky žien, modeliek, herečiek, či iných celebrít. Obliekala desiatky kampaní, videoklipov, vytvárala styling pre mnohé módne editoriály, či dokonca pre celovečerný film.
Ako influencerka v súčastnosti oblieka už len seba. Mnohoročné skúsenosti z oblasti módy, reklamy, či tvorby contentu si však nenecháva len pre seba, ale podelí sa s každým, kto má o túto oblasť záujem. Vyštudovala marketingovú komunikáciu, ktorú zakončila dizertáciou s dôrazom na celebrity marketing. Dlhoročné poznatky z oboch oblastí prepája a svoje know-how a nový pohľad na módu odovzdáva aj na svojom profile na Instagrame pod názvom Fashion Spy, na ktorom má viac než 134 tisíc followerov. V móde uprednostňuje minimalizmus a kvalitné prírodné materiály.