Nákupné maniačky prekvapia novým logom i modernou grafikou: Pozrite si prvú ochutnávku!
Premiérové časti Nákupných maniačok, ktoré v týchto dňoch nakrúcame, sa dostanú na obrazovky JOJky už na jeseň a budú odeté v úplne novom šate. Po boku ostrieľaného Mariána Hornyáka sa v úlohe porotkyne predstaví influencerka a módna ikona Ema Fajnor. Novinkou je aj veľmi moderné a svieže štúdio, ktoré navrhol architekt Michal Skrak. Doplnkami a rekvizitami ho dotvorili dizajnérka Zuzana Obšitniková a rekvizitári Anastázia Grofová a Milan Benkovský.
Úplne nové je však aj samotné logo Nákupných maniačok a celá grafika relácie. Navrhla ich šikovná grafička Monika Kvaková. "Pri premýšlaní nad novým redizajnom Nákupných maniačok som to videla, ako sa vraví, "na prvú”. Chcela som, aby si vizuál naozaj získal ľudí, ktorí majú cit pre dizajn - nie len ten vo fashion priemysle. Aby sme zaujali a prilákali ľudí prihlásiť sa do showky a rovnako aj k obrazovkám," vysvetlila pre joj.sk.
Podľa jej slov mala pri tvorbe nového vizuálu úplne voľnú ruku a od tvorcov mala jediné zadanie - aby bol rukopis vyslovene ženský. "Celý vizuál je v urban štýle. Je to prepojenie mesta, módy, prírody, vintage a ekológie (upcycling)…všetkého čo je v posledných rokoch aktuálne a trendy. Graficky sa showka prepája aj so scénou - myšlienkovo sme sa prepojili s architektom Michalom Skrakom a sadlo to fantasticky. Neónové logo vidíte nielen vo zvučke, ale aj na pľaci - vytvára nám kontrast. Zvučka sa nesie v štýle fashion koláží, je to taká papierová skladačka v pohybe. Skrátka - nákupná maniačka v meste," dodala s úsmevom.