Exkluzívne informácie, ktoré inde nenájdete: Ako sa rodia ikonické Nákupné maniačky?
Nakrúcanie jedného tematického týždňa zaberie 5 pracovných dní. Každý deň sa nakrúcajú nákupy, predstavenie šatníka, rozhovory v kaviarni i hodnotenie finálneho outfitu presne tak, ako to vidíte v televízii. Nakrúcanie sa začína okolo 8:00 a trvá do 18:00. Keď sa týždeň natočí, surovina putuje do strižne, v ktorej si režisér a redaktorka vyberajú konkrétne zábery, ktoré sa do relácie použijú. Tento proces je veľmi náročný a zdĺhavý, pretože z celého týždňa sú natočené desiatky hodín materiálu, ktorý sa musí postrihať.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Nahrubo pripravený strih následne pozerajú porotcovia, ktorí ho komentujú. Ich komentáre sa nakrúcajú a neskôr sa doplnia k prislúchajúcim záberom z relácie. K nahrubo pripravenému strihu zároveň textár pripravuje komentáre, ktoré potom v nahrávacom štúdiu načítava Matej Zrebný.
Celú reláciu v dokončovacom procese hudobne pokrýva hudobný dramaturg Jakub Petraník. „Hudbu vyberám na základe aktuálnych hitparádových trendov. Prípadne, keď sa mi niečo páči, zapíšem si to a použijem to. Striedam pri nakupovaní hity a pri lustrovaní šatníkov používam vtipné alebo dramatickejšie scénické hudby. Mám v tom už svoj systém, keďže som robil aj predchádzajúce série,” vysvetlil.
Keď je celá relácia hotová, finálnu verziu si vždy musí pozrieť dramaturgička relácie. Prípadné pripomienky sa ešte zapracúvajú. Dramaturgička je zároveň prítomná v každom bode procesu tvorby relácie a všetko odsúhlasuje. Od prvej klapky pondelkovej časti až po moment jej vysielania v televízii trvajú spomínané úkony približne mesiac.