Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Nová séria Paneláku odštarovala na TV JOJ v nadpriemere stanice s podielom 24,5%. Ako seriál určený pre mladého mestského diváka dokázal Panelák opäť zasiahnuť najmä svoje primárne cieľové skupiny. Najväčšiu základňu divákov mal celkovo v mestách s podielom 29,6%, pričom jednotkou na trhu bol vo veľkých mestách (od 50 tisíc obyvateľov vyššie) s podielom takmer 36% (už rozbehnutá konkurenčná šou tu zaostala o viac ako 6% a k priemerne vyšším hodnotám jej tak pomáha najmä vidiek a menšie mestá). Najväčšiu dominanciu mal Panelák vo svojich silných baštách - v hlavnom meste Bratislave (33,8%) a v metropole východu v Košiciach (44,6% - viac ako dvojnásobok podielu oproti konkurenčnej šou). Z krajov získal Panelák najvyšší podiel v Trenčianskom kraji – 34,2%.
Nadpriemer pre TV JOJ opäť prinieslo spravodajstvo – hlavné Noviny TV JOJ dosiahli podiel 35% a boli jednotkou hneď v troch krajoch Slovenska, pričom najvyšší podiel získali tradične v Žilinskom kraji s hodnotou 47,1%.
Pondelok na Pluske patrí kriminálnym seriálom, ktoré si držia stabilné nadpriemerné hodnoty sledovanosti – včerajšia epizóda CSI: Kriminálka Miami získala podiel 5,2%, nasledujúca CSI: Kriminálka New York 5,8%, premiérová Ochrana svedkov 6,6% a Mravnostné oddelenie 5,5%. Kriminálky tak opäť porazili romantiku na TV Doma a to nielen v strategickej cieľovej skupine 12-54, ale aj medzi ženami!
Televízie s logom JOJ získali v pondelok 8. augusta 2011 spolu podiel 25,8% celodenne a 29,1% v primetime, pričom výrazne vyšší podiel zaznamenali opäť v mestách – 28% celodenne a 32,7% v primetime.