Panelák 8 - inzercia Angie

Panelák sa vrátil ako líder na trhu vo veľkých mestách!

Panelák je späť. Včerajšia epizóda bola lídrom na trhu vo veľkých mestách, kde dokázala poraziť už dlhšie vysielanú konkurenčnú šou.

Nová séria Paneláku odštarovala na TV JOJ v nadpriemere stanice s podielom 24,5%. Ako seriál určený pre mladého mestského diváka dokázal Panelák opäť zasiahnuť najmä svoje primárne cieľové skupiny. Najväčšiu základňu divákov mal celkovo v mestách s podielom 29,6%, pričom jednotkou na trhu bol vo veľkých mestách (od 50 tisíc obyvateľov vyššie) s podielom takmer 36% (už rozbehnutá konkurenčná šou tu zaostala o viac ako 6% a k priemerne vyšším hodnotám jej tak pomáha najmä vidiek a menšie mestá). Najväčšiu dominanciu mal Panelák vo svojich silných baštách - v hlavnom meste Bratislave (33,8%) a v metropole východu v Košiciach (44,6% - viac ako dvojnásobok podielu oproti konkurenčnej šou). Z krajov získal Panelák najvyšší podiel v Trenčianskom kraji34,2%.

Nadpriemer pre TV JOJ opäť prinieslo spravodajstvo – hlavné Noviny TV JOJ dosiahli podiel 35% a boli jednotkou hneď v troch krajoch Slovenska, pričom najvyšší podiel získali tradične v Žilinskom kraji s hodnotou 47,1%.

Pondelok na Pluske patrí kriminálnym seriálom, ktoré si držia stabilné nadpriemerné hodnoty sledovanosti – včerajšia epizóda CSI: Kriminálka Miami získala podiel 5,2%, nasledujúca CSI: Kriminálka New York 5,8%, premiérová Ochrana svedkov 6,6%Mravnostné oddelenie 5,5%. Kriminálky tak opäť porazili romantiku na TV Doma a to nielen v strategickej cieľovej skupine 12-54, ale aj medzi ženami!

Televízie s logom JOJ získali v pondelok 8. augusta 2011 spolu podiel 25,8% celodenne a 29,1% v primetime, pričom výrazne vyšší podiel zaznamenali opäť v mestách  – 28% celodenne a 32,7% v primetime.