Panelák 8 - inzercia Jančo

Panelák vs. Šeherezáda – rozdiel iba 4 tisíc divákov!

Panelák pokračuje v doťahovaní sa na tureckú telenovelu. Včera bol rozdiel už iba 4 tisíc divákov (0,1% rating).

Prvý týždeň školského roka prináša pre seriál Panelák hodnoty, ktoré sa vyrovnávajú konkurenčnej tureckej telenovele. Včerajšia epizóda dosiahla podiel 23,4%, pričom telenovelu porazila v mestách s podielom 26,9%, ale aj u mladých žien 15-34 s podielom 31%! Z krajov bol Panelák napriek futbalu jednotkou v Žilinskom kraji – 35% a v Bratislavskom kraji – 30,9%.

Nasledujúca novinka „Mama, ožeň ma!“ bojovala najmä s futbalovou konkurenciou. Napriek tomu bola v čase svojho vysielania jednotkou u mladých mužov 25-34 s podielom 26,9%, či v Trenčianskom kraji s podielom 27%. V mestách podiel dosiahol 22%, u mladých žien 15-34 28%.

Opäť nesklamali kriminálky. CSI: Kriminálka New York získala podiel 25,1%, v mestách 29,1%, u mladých divákov 15-34 podiel 30,1%, nasledujúca kriminálka Kosti skončila s podielom 27,1%, u mladých 15-34 to bolo až 34,4%. Oba seriály boli v čase svojho vysielania jednotkami na trhu.

Lídrom na trhu bola TV JOJ takmer celé predpoludnie. Novinka – americká reality šou Náš nový dom bola lídrom s podielom 28,9%, seriál Profesionáli dosiahol podiel 30% a jednotkou na trhu bolo aj poludňajšie spravodajstvo Noviny o 12:00 s podielom 29,2%.

Naďalej boduje JOJ plus. Včera ponúkla v primetime najmä dokumenty zamerané na mužské publikum, ktoré aj napriek futbalovej konkurencii dokázali poraziť v cieľovej skupine 12-54 romantiku na TV Doma! Darilo sa dokumentom Originály na cestách – podiel 5,3% (u mužov 6%), Život po ľuďoch6,8% (u mužov 9,5%) a Stratené dôkazy7,1% (u mužov 9,7%).

Televízie s logom JOJ boli opäť silnejšie v mestách, kde napriek futbalovej konkurencii včera získali spolu podiel 28,2% celodenne a 29,4% v primetime. Televízie s logom JOJ boli v mestách v primetime lídrom na trhu!