Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Prvý týždeň školského roka prináša pre seriál Panelák hodnoty, ktoré sa vyrovnávajú konkurenčnej tureckej telenovele. Včerajšia epizóda dosiahla podiel 23,4%, pričom telenovelu porazila v mestách s podielom 26,9%, ale aj u mladých žien 15-34 s podielom 31%! Z krajov bol Panelák napriek futbalu jednotkou v Žilinskom kraji – 35% a v Bratislavskom kraji – 30,9%.
Nasledujúca novinka „Mama, ožeň ma!“ bojovala najmä s futbalovou konkurenciou. Napriek tomu bola v čase svojho vysielania jednotkou u mladých mužov 25-34 s podielom 26,9%, či v Trenčianskom kraji s podielom 27%. V mestách podiel dosiahol 22%, u mladých žien 15-34 28%.
Opäť nesklamali kriminálky. CSI: Kriminálka New York získala podiel 25,1%, v mestách 29,1%, u mladých divákov 15-34 podiel 30,1%, nasledujúca kriminálka Kosti skončila s podielom 27,1%, u mladých 15-34 to bolo až 34,4%. Oba seriály boli v čase svojho vysielania jednotkami na trhu.
Lídrom na trhu bola TV JOJ takmer celé predpoludnie. Novinka – americká reality šou Náš nový dom bola lídrom s podielom 28,9%, seriál Profesionáli dosiahol podiel 30% a jednotkou na trhu bolo aj poludňajšie spravodajstvo Noviny o 12:00 s podielom 29,2%.
Naďalej boduje JOJ plus. Včera ponúkla v primetime najmä dokumenty zamerané na mužské publikum, ktoré aj napriek futbalovej konkurencii dokázali poraziť v cieľovej skupine 12-54 romantiku na TV Doma! Darilo sa dokumentom Originály na cestách – podiel 5,3% (u mužov 6%), Život po ľuďoch – 6,8% (u mužov 9,5%) a Stratené dôkazy – 7,1% (u mužov 9,7%).
Televízie s logom JOJ boli opäť silnejšie v mestách, kde napriek futbalovej konkurencii včera získali spolu podiel 28,2% celodenne a 29,4% v primetime. Televízie s logom JOJ boli v mestách v primetime lídrom na trhu!