Logo Joj

Lídrom na trhu je TV JOJ! Konkurenciu porazili Panelák, Farmár hľadá ženu i Hoď svišťom!

TV JOJ bola v pondelok celodenným i primetime lídrom na trhu.

TV JOJ odštartovala nový týždeň ako jednotka na trhu (28,3% celodenne a 32,2% v priemtime). Mimoriadne úspešne sa naďalej darí seriálu Panelák, ktorý včera dosiahol rating 12% a podiel 32,3%. Seriál je tradične silný v mestách s podielom 37,5% a medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 38%.

Najsledovanejšou reláciou dňa zo všetkých televízií bola v pondelok šou Farmár hľadá ženu s ratingom 12,6% a podielom 40,9%. Šou má mimoriadny úspech medzi mladými divákmi, včera dosiahla v 15-34 podiel až 51%!

Darí sa aj komediálnemu seriálu Hoď svišťom, ktorý dosiahol podiel 36,6% a napriek tomu, že bol vysielaný neskôr, získal výrazne väčšiu sledovanosť (rating i share) ako konkurenčný „supersitkom“. Aj Hoď svišťom má najviac divákov medzi mladými, v 15-34 dosiahol podiel 42,6%.

Jednotkou na trhu v čase svojho vysielania bolo včera aj hlavné spravodajstvo NOVINY TV JOJ s ratingom 12,4% a podielom 37,4%. Spravodajstvo KRIMI dosiahlo nadpriemerný podiel 33,7%. Podvečer sa darilo Súdnej sieni, ktorá porazila konkurenčnú šou o varení s podielom 31,5%.

Treťou najsledovanejšou stanicou na Slovensku bola v pondelok televízia PLUS. Darilo sa seriálu Profesionáli s podielom 6,5% a už tradične kriminálkam CSI: Miami5,6%, CSI: New York 7,7%Ochana svedkov 6,4%. V primetime dosiahla Pluska dvojnásobný podiel oproti konkurenčnej Doma.  

Televízie JOJ a PLUS získali v pondelok 12. 12. 2011 spolu podiel 33,9% celodenne a 38% v primetime.