Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Slovenskí diváci si včera nenechali ujsť druhú epizódu nového komediálneho seriálu Prázdniny. TV JOJ bola opäť lídrom trhu celodenne, v access prime aj v prime time.
JOJ Group si včera v hlavnom vysielacom čase vyslúžila až 15,1 % sledovanosť a 33,6 % podiel v rámci univerzálnej časti publika. Trhovou jednotkou bola aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine s 12,0 % ratingom a 34,7 % share v prime time. TV JOJ dosiahla 12,1 % sledovanosť a 26,9 % podiel v CS 12+, u mladších divákov zaznamenala 27,7 % výkon. Prvou voľbou divákov bola celý deň.
TOP programom dňa bol jednoznačne nový komediálny seriál Prázdniny - diváci vo veku 12 až 54 rokov dosiahli 13,1 % sledovanosť a 35,2 % podiel. Lídrom trhu v čase svojho vysielania bola druhá epizóda rodinnej novinky aj pre univerzálne publikum, celkovo 657-tisíc divákov znamenalo vynikajúcu 14,0 % sledovanosť a 30,2 % share. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov s 20,5 % sledovanosťou a tiež ženy v CS 35-44 s 20,1 % ratingom.
Najsledovanejším programom dňa pre divákov v CS 12+ boli z ponuky všetkých slovenských televízií opäť Noviny TV JOJ, so 14,8 % sledovanosťou a 32,7 % podielom na trhu. Druhé miesto v rebríčku si vyslúžilo Najlepšie počasie so 14,6 % ratingom a 30,8 % share. KRIMI boli takisto lídrom trhu v čase svojho vysielania, v CS 12+ dosiahla 11,8 % sledovanosť a 27,4 % podiel. JOJka je lídrom trhu aj v access prime, jej podvečerná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja si udržuje nadpriemerné výkony a včera zaznamenala 7,5 % rating v CS 12+.