Jachninove taštičky zdolali Impresiu
Party jachtičky, alebo Jachninove taštičky – Petr Jachnin sa v reklamnej agentúre rozhodoval medzi dvomi názvami. Trval však na tom, aby jeho recept niesol aj jeho meno, teda Jachninove taštičky. Následne prišla ochutnávka na korze. Turisti sa zhodovali, že jedlo je výborné a Petr Jachnin bol spokojný. Ak chce ale zvíťaziť, musí zdolať svoju súperku – Martu Tužinskú s jej syrovou tortou, ktorej rovnako pomáha reklamná agentúra so sloganom a designom. Tá zase chcela, aby kľúčovým prvkom bola „ovečka“., napokon súhlasila s názvom Impresia. Ochutnávka sa konala na lodi na trase Bratislava – Viedeň. Zdá sa však, že až taký úspech ako jej súper nezaznamenala. Výsledky prezentácie dostali na posúdenie členovia poroty aj hypermarket Kaufland. Víťaz však môže byť iba jeden. „Nemilosrdná je ruka trhu a tým pádom sa víťazom kategórie Medzinárodné špeciality stáva Petr Jachnin,“ vyhlásila Libuše Šmuclerová.