Príde mi to ako saláma

Zuzane Ratulovskej sa najprv logá z reklamnej agentúry nepáčili, ale keď ich skombinovali, dosiahli uspokojivý výsledok.

V kategórii Dezerty zostali už iba dvaja účastníci – Zuzana RatulovskáMamičkiným kysnutým koláčom, ktorý vyrába z vlastného tvarohu a Vlastimil Marek, ktorý postúpil s makovou Panacotou. Vyhrať môže iba jeden a to ten, ktorý dokáže, že sa jeho produkt dokáže presadiť aj na trhu. Obaja navštívili reklamné agentúry, kde absolvovali marketingové sedenie. „Nepáči sa mi to, pripomína mi to salámu,“ zhodnotila logo, ktoré jej ponúkli, pani Zuzana. Napokon však z dvoch návrhov vytvorili výsledok, ktorý sa jej pozdával. Výsledný produkt ponúkala ľuďom ponáhľajúcim sa z bizniscentra. Spočiatku si na Gazdovský tvaroháč nevedeli nájsť chvíľku, no tí, čo sa zastavili, ho vychvaľovali do nebies. Zdá sa, že Panacota bude mať tvrdú konkurenciu.