TV JOJ logo

JOJ Group bola počas sviatkov lídrom nášho trhu

Od pondelka 23. decembra, cez Štedrý deň a v Prvý aj Druhý sviatok vianočný boli počas celých dní prvou voľbou divákov stanice JOJ Group.

Samotná TV JOJ takisto každý deň potvrdzovala pozíciu celodenného lídra spomedzi všetkých slovenských televízií, a to v univerzálnej aj obchodnej cieľovej skupine.

„Vianoce ako v perinke“ s bohatým sviatočným programom na JOJke žali úspechy, publikum si nenechalo ujsť také tradičné klasiky ako S tebou mě baví svět, Pelíšky, Perinbaba, Princezná so zlatou hviezdou, Sám doma a mnoho ďalších.

Vo štvrtok 26. decembra navyše odštartovali na obrazovkách JOJ Šport MS v hokeji do 20 rokov – úvodný zápas Slovákov si včera večer zaplo takmer 345-tisíc divákov v CS 12+!

Od začiatku tohto týždňa je JOJ Group trhovou jednotkou v celodennom meradle, okrem utorka aj v hlavnom vysielacom čase. Najvyšší celodenný podiel dosiahla dosiaľ na Štedrý deň, a to až 28,2 % so 6,8 % ratingom. V hlavnom vysielacom čase si zatiaľ najvyššiu sledovanosť vyslúžila včera, teda vo štvrtok 26. decembra, konkrétne vysoko nadpriemernú, až 15,0 % sledovanosť a až 32,3 % trhový podiel.

Samotná stanica TV JOJ kopíruje vyššie spomenuté úspechy celej JOJ skupiny, tzn. že zo všetkých slovenských staníc bola od pondelka každý deň lídrom celodenne a okrem utorka aj v prime time. Najvyššiu sledovanosť 10,4 % dosiahla JOJka na Štedrý večer, najvyšší podiel zase v pondelok večer, a to až 22,4 %.

Mimoriadne úspešný vianočný týždeň odštartovala TV JOJ v pondelok 23. decembra s najsledovanejším programom dňa, keď si najviac slovenských divákov nenechalo ujsť kultovú komédiu S tebou mě baví svět (10,4 % sledovanosť a 23,9 % podiel v CS 12+). Druhé miesto v rebríčku TOP programov predvianočného pondelka dosiahla spravodajská relácia KRIMI (10,0 % sledovanosť a 25,3 % podiel).

V utorok 24. decembra bola celodenne najsledovanejšou stanicou TV JOJ, pričom najviac divákov si z jej programu na Štedrý deň bez reklamy pozrelo večerné Pelíšky (10,7 % sledovanosť a 21,3 % podiel), podvečerný Sám doma 2: Stratený v New Yorku (9,8 % sledovanosť a 22,2 % podiel) a popoludňajšiu Perinbabu (8,3 % sledovanosť a 27,2 % podiel).

Prvý sviatok vianočný takisto patril JOJke. Absolútnym TOP programom dňa boli Noviny TV JOJ (až 11,8 % sledovanosť a 25,6 % podiel). Z nespravodajských relácií všetkých slovenských televízií si najviac divákov v stredu 25. decembra nenechalo ujsť na JOJke večernú komédiu Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (9,2 % sledovanosť a 19,4 % podiel).

Vo štvrtok 26. decembra si Noviny TV JOJ zopakovali prvenstvo v rebríčku najsledovanejších programov na trhu (10,8 % sledovanosť a 22,8 % podiel).
Z nespravodajského „štefanského programu“ JOJky bola najsledovanejšia večerná premiéra filmu Cruella (6,8 % sledovanosť a 16,2 % podiel)

K najsledovanejším nespravodajským programom druhého vianočného sviatku sa zaradil aj otvárací duel majstrovstiev sveta v hokeji do 20 rokov medzi Slovenskom a Švédskom, ktorý včera s mimoriadnym úspechom odvysielala stanica JOJ Šport. Prvú tretinu zápasu si nenechalo ujsť až 279-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zverenci Ivana Feneša síce napokon na rovesníkov zo Švédska nestačili a prehrali 2:5, no celkovo si duel zaplo bez mála 345-tisíc divákov a tretia tretina mala dosah až na viac ako 367-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Už dnes budú mať naši reprezentanti ďalšiu príležitosť zabojovať o úvodné body na turnaji. Od 19:00 hod. nastúpia v kanadskej Ottawe proti Švajčiarom. Duel so sprievodným štúdiom môžete sledovať na stanici JOJ Šport už od 18:40 hod.

Zdieľaj na facebooku