Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group si hneď na začiatku roka pripísala úspech v univerzálnej cieľovej skupine. Celodenne zvíťazila so sledovanosťou 5,7 % a podielom 24,1 %, v prime time uspela so 14,5 % sledovanosťou a 30,9 % podielom.
Prvý deň v roku si televízia JOJ vyslúžila vynikajúce čísla ako v prime time, tak aj po celý deň v oboch dôležitých cieľových skupinách. V obchodnej cieľovej skupine zaznamenala celodennú sledovanosť 3,6 % a podiel 18,0 %, v hlavnom vysielacom čase sledovanosť 10,2 % a podiel 25,7 %. Celodenne si v CS 12+ pripísala 3,5 % sledovanosť a 14,9 % podiel, v prime time sledovanosť 11,3 % a podiel 24,1 %.
Televízia JOJ pripravila pre svojich divákov novoročnú premiéru Perinbaba a dva svety. Diváci pokračovanie kultovej Perinbaby ocenili mimoriadnou 12,2 %
sledovanosťou a 27,6 % podielom (CS 12+). Celkovo mala Perinbaba dosah až na 965-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Rekordnú 12,3 % sledovanosť a 32,2 % podiel zaznamenal posledný Jakubiskov film v obchodnej cieľovej skupine. Novoročná premiéra sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Vyhrala v takmer všetkých cieľových skupinách. Najvyššiu 18,0 % sledovanosť zaznamenala u žien vo veku 45-54 rokov, u mužov v rovnakom veku dosiahla 17,7 % sledovanosť.
Diváci si zapli JOJku aj na Silvestra. Posledný deň v roku trávili s reláciou Inkognito Silvester. Obľúbená zábavná relácia uspela v univerzálnej cieľovej
skupine so sledovanosťou 8,6 %, v obchodnej cieľovej skupine zaznamenala 6,2 % sledovanosť.