Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v nedeľu 21. septembra lídrom trhu v prime time pre univerzálnu cieľovú skupinu 12+, kde dosiahla vysoko nadpriemerný podiel 33,7 % a rating 15,6 %. Pre JOJ to znamená rekord v tohtoročných výkonoch, čo sa týka divácky najdôležitejšieho dňa v týždni.
Zásluhu na tomto výbornom výsledku má tretie pokračovanie novej rodinnej relácie V siedmom nebi, ktorá sa včera stala najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií v cieľovej skupine 12+, relevantnej pre daný formát.
Reláciu, ktorej hlavným aktérom bol okrem iných aj arcibiskup Róbert Bezák, sledovalo 781-tisíc divákov, čo predstavuje vynikajúcu 16,7 % sledovanosť a doteraz najlepší trhový podiel relácie 35,6 % (CS 12+).
Jednoznačným lídrom trhu bola relácia v čase svojho vysielania tiež pre ženskú časť publika, v rámci ktorej dosiahlo V siedmom nebi excelentný trhový podiel 40,8 % a 20,1 % sledovanosť (CS 12+).
Čo sa týka cieľovej skupiny 12-54, v rebríčku TOP 10 najsledovanejších relácií dňa včera TV JOJ obsadila až šesť pozícií, aj vďaka výborným výkonom hlavného večerného spravodajstva. NAJLEPŠIE POČASIE zaznamenalo vysoký share 27,9 % a 10,9 % rating. Šport televízie JOJ mal 27,2 % podiel na trhu a 10,5 % sledovanosť.
VEĽKÉ NOVINY TV JOJ včera televízia odvysielala živým prenosom z Košíc v rámci svojho street-eventového projektu JOJka v meste. Live spravodajstvo si okrem obyvateľov a návštevníkov Košíc nenechalo ujsť ani 323-tisíc divákov v CS 12-54, čo včera predstavovalo vynikajúci 27,8 % podiel na trhu.
Do prvej desiatky najsledovanejších programov na trhu sa včera zaradila aj relácia Nové bývanie, ktorá bola včera jednoznačným trhovým lídrom v čase svojho vysielania. S ďalším premiérovým dielom dosiahla skvelú 6,1 % sledovanosť a nadpriemerný 23,1 % share v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54. V Bratislave dosiahla relácia s Vladom Voštinárom dokonca excelentný share 41,8 % (CS 12-54).
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group