TV JOJ logo

Ranč aj včera večer prekonal konkurenciu

Rodinná sága Ranč bola včera so svojou štvrtou epizódou opäť najsledovanejším programom v hlavnom vysielacom čase, keď bola večer po spravodajských reláciách prvou voľbou slovenského publika. Ranč si včera znova zaplo viac ako 600-tisíc divákov.

V stredu 15. januára bola JOJ Group lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 11,2 % sledovanosťou a 29,2 % podielom v rámci univerzálneho publika. TV JOJ bola jednotkou v prime time s 8,1 % sledovanoťou a 21,2 % trhovým podielom.

Najsledovanejším nespravodajským programom večera bola v stredu opäť seriálová novinky JOJky, a to v univerzálnej aj obchodnej cieľovke. Štvrtý premiérový diel ságy Ranč dosiahol v prime time 10,1 % sledovanosť a 25,6 % podiel, pričom si ho zaplo až 601-tisíc divákov (AvRch 12+).

Najvyššiu sledovanosť, až 12,7 %, dosiahol seriál včera pri diváčkach v CS 45-54, vysoké trhové podiely si pripísal v mladších cieľovkách – pri mužoch
vo veku 25 až 34 (31,2 %) a pri ženách v CS 15-24 (32,9 %).

Ďalšie premiérové epizódy nového seriálu Ranč bude TV JOJ vysielať každý pondelok a stredu o 20:40 hod., pričom najnovšie diely ságy nájdu diváci vždy
v predstihu na streamovacej platforme JOJ play.

Zdieľaj na facebooku