![[multi] Ranč - trailer - 17.2 3006](https://static1.joj.sk/html/assets/img-transparent.png)
Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V pondelok 17. februára zaznamenala JOJ Group výborné výsledky a stala sa lídrom hlavného vysielacieho času s vynikajúcou sledovanosťou 12,0 % a
trhovým podielom 29,9 % v CS 12+. TV JOJ si zároveň zabezpečila prvenstvo medzi slovenskými televíziami, keď dosiahla rating 8,4 % a share 21,1 %.
Jednotkami v prime time boli JOJ Group aj TV JOJ tiež v stredu 19. 2. – skupina s 11,5 % sledovanosťou a 29,6 % podielom, televízia s 8,3 % ratingom a 21,3 % trhovým podielom v rámci univerzálneho publika.
Obe premiérové epizódy Ranča tento týždeň opäť prilákali k obrazovkám viac ako pol milióna divákov (AvRch) a napríklad včera to bolo až 562-tisíc divákov
starších ako 12 rokov. Pondelková časť si pripísala 9,7 % sledovanosť a až 25,0 % podiel na trhu, zatiaľ čo stredajšia epizóda si zopakovala výsledok spred týždňa s 9,0 % ratingom, pričom share dosiahla včera na úrovni 23,1 %.
V pondelok dosiahla rodinná sága JOJky najlepšie výsledky u diváčok v CS 45-54 s vysokou, až 12,7 % sledovanosťou a 29,6 % podielom. Ranč tak aj
naďalej zostáva neprehliadnuteľným lídrom rodinných večerov počas dní svojho vysielania a silným hráčom na televíznom trhu.