tlacova sprava

JOJka mala včera najlepšiu nedeľu roka

(13.10.2014) Po piatkovom zábavnom hollywoodskom večere s oscarovým hercom Adrienom Brodym mohla JOJka oslavovať tiež v nedeľu, kedy si výrazne posilnila svoje celodenné postavenie na trhu najlepším tohtoročným výkonom. V prime time opäť dominovala trhu v univerzálnej cieľovej skupine a pre ženy v obchodnej cieľovke bola lídrom najmä vďaka pokračujúcemu úspešnému ťaženiu rodinnej relácie V siedmom nebi.

JOJ Group bola včera, 12. októbra 2014, v hlavnom vysielacom čase lídrom slovenského trhu v univerzálnej cieľovej skupine 12+, keď predbehla svoju konkurenciu so svojím najlepším nedeľným výkonom v tomto roku. Skvelý podiel na trhu 30,9 % a vynikajúca sledovanosť 15,0 % sa podpísali pod výsledok, ktorý mal veľký náskok pred konkurenčnou televíznou skupinou.

Čo sa týka obchodne relevantnej cieľovej skupiny 12-54, JOJ Group bola včera lídrom pre ženy nielen v prime time, ale aj celodenne, s vysoko nadpriemernými trhovými podielmi i sledovanosťou ( PT 33,7 % Shr a 13,7 % Rtg; CD 28,9 % Shr a 4,7 % Rtg).

TV JOJ včera večer dominovala ženám najmä vďaka svojej rodinnej show V siedmom nebi, ktorá pokračuje v dosahovaní skvelých výkonov nielen vo svojej cieľovej skupine 12+, ale tiež v CS 12-54, dôležitej pre reklamných zadávateľov, v ktorej si show včera nenechalo ujsť až 343-tisíc divákov (25,6 % Shr a 10,5 % Rtg).

Šiesty diel V siedmom nebi bol najsledovanejšou nespravodajskou a nešportovou reláciou nedele – pozrelo si ju 671-tisíc divákov, s 29,5 % podielom a 14,4 % sledovanosťou (CS 12+). V bohatej diváckej základni dominovali ženy, ktoré dosiahli excelentný 37,9 % podiel na trhu a vynikajúcu sledovanosť 18,3 %. Skvelé výkony relácie V siedmom nebi dokazujú, že JOJ spĺňa očakávania divákov, ktorí si z programovej ponuky JOJky vyberajú čoraz viac relácii rodinného charakteru.

Dôkazom toho je aj ďalší rodinný formát „15 min. Kuchár“, ktorý mal včera svoju úspešnú premiéru, keď štartoval v slote o 17:15 s výbornými výkonmi. V čase svojho vysielania bol lídrom trhu napríklad pre vysokoškolsky vzdelaných divákov, ale aj pre ženy vo veku 35 – 44 rokov ( 24,7 % Shr a 7,2 % Rtg). Najviac divákov TV JOJ, ktorí boli pozreli prvé recepty Gaba Kocáka, bolo z Trnavského a Nitrianskeho kraja, kde show v sledovanosti dominovala trhu.

Na novú kulinársku show nadviazala skvelým výkonom aj relácia Nové bývanie, ktorá už má vybudovanú veľkú základňu svojich pravidelných divákov a tradične sa teší veľkej obľube. Včera bola relácia s Vladom Voštinárom jednoznačnou voľbou pre ženy (CS 12-54) s 27,8 % podielom na trhu a 8,1 % sledovanosťou. Najlepší share si Nové bývanie vyslúžilo v Košiciach (32,8 %).

Okrem vynikajúcich čísel sledovanosti sa JOJ Group môže za tento víkend pochváliť ešte jednou vydarenou akciou, a to súkromnou párty pre obchodných partnerov, ktorí sa v piatok stretli nielen s tvárami JOJky, ale najmä s exkluzívnou hviezdou večera.

Špeciálne pozvanie JOJ Group totiž prijal hollywoodsky herec Adrien Brody, ktorý vyhral Oscara za film Pianista ako najmladší herec v histórii, keď mal ešte len 29 rokov. Adrien sa v spoločnosti najdôležitejších osobností nášho reklamného trhu podľa vlastných slov celú noc „cítil veľmi príjemne“ a so všetkými sa rozprával, fotil a zabával.

Aspoň malú ochutnávku z toho, ako to v piatok na hollywoodskej JOJ párty vyzeralo, nájdete napríklad v galérii na webe JOJ.sk, ale tiež vo všetkých najčítanejších slovenských médiách.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group