Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v nedeľu opäť jednoznačnou prvou voľbou pre ženské publikum v hlavnom vysielacom čase (CS 12-54), keď dosiahla vysoko nadpriemerný trhový podiel 37,2 % a skvelú 15,7 % sledovanosť. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ to JOJ Group takisto vyhrala v prime time s vynikajúcou sledovanosťou 16,9 % a share 34,5 %.
Zásluhu na týchto skvelých výsledkoch majú už tradične spravodajské relácie TV JOJ, Film týždňa a tiež najsledovanejšia rodinná show na súčasnom trhu, ktorú na JOJke moderuje Vilo Rozboril a režíruje Peter Nunez.
Najlepšie počasie v nedeľu lámalo svoje rekordy. V obchodnej cieľovke si ho nenechalo ujsť 425-tisíc ľudí, čo predstavuje najväčšie publikum tejto relácie za posledný rok a pol (v CS 12-54). Predpoveď počasia na JOJke teda dosiahla včera rekordnú sledovanosť 13,1 % (s trhovým podielom 30,2 %). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si ho pozrelo neuveriteľných 802-tisíc ľudí, čo predstavuje takisto vynikajúcu 17,2 % sledovanosť a 33,6 % podiel na trhu.
Rodinná show V siedmom nebi si v nedeľu so svojim deviatym pokračovaním vyslúžila rekordnú sledovanosť, tento raz v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54, v ktorej si ju včera pozrelo najviac divákov od začiatku jej vysielania. So 412-tisíc divákmi na konte dosiahla výbornú 12,7 % sledovanosť a 32,4 % podiel na trhu. Vyšší share opäť obhájili ženy s excelentným 38,0 % share a 15,2 % sledovanosťou.
V siedmom nebi bolo včera lídrom trhu takmer vo všetkých čiastkových cieľových skupinách a zároveň bola relácia opäť najsledovanejším nespravodajským programom celého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií (CS 12-54).
Vo svojej primárnej cieľovej skupine divákov s vekom nad 12 rokov (vrátane) dosiahla rodinná show s Vilom Rozborilom už tradične najlepšie výkony, konkrétne vynikajúci share 35,1 % a skvelú sledovanosť 15,8 %.
Šport na JOJke bol v nedeľu opäť najsledovanejším spomedzi konkurenčných relácií športového spravodajstva. Pozrelo si ho až 674-tisíc ľudí v CS 12+ (z toho 380-tisíc divákov v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine Šport dosiahol 28,4 % share a 14,4 % rating, pričom prevahu mali ženy (12+) s rovnakým trhovým podielom, ale vyšším ratingom (14,9 %).
Sobota sa JOJke takisto vydarila, pretože jej Film týždňa, ktorým bol dobrodružný sci-fi triler Hry o život (Hunger Games) jednoznačne porazil konkurenčnú programovú ponuku. Slovenská televízna premiéra prvej časti sfilmovanej kultovej románovej trilógie si na TV JOJ vyslúžila skvelý 24,3 % trhový podiel a 8,2 % sledovanosť (CS 12-54). Najväčší podiel pritom dosiahli mladé ženy vo veku 15-24 rokov, a to 48,1 % share. Z krajov viedol Bratislavský (12-54) s trhovým podielom 33,8 % a sledovanosťou 9 %.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group