
Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Unikátny televízny projekt Koniec hry si od prvej epizódy získal pozornosť a rešpekt širokého publika. Sledovanosť rástla z týždňa na týždeň, pričom každá
ďalšia epizóda prinášala silné emócie, diskusie na sociálnych sieťach a v neposlednom rade aj hodnotné posolstvá o dôvere, manipulácii a potrebe empatie.
Štvrtú, nateraz finálnu epizódu si včera večer na TV JOJ zaplo 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Koniec hry si včera pripísal 5,3 % sledovanosť v CS
12+ a v tejto univerzálnej, aj komerčnej cieľovke 14-56 bola relácia najsledovanejším nespravodajským programom dňa na JOJke. Najvyššiu, 6,1 % sledovanosť mal včerajší diel pri diváčkach v CS 45-54, najlepší výkon dosiahla pri mladších ženách vo veku 35 až 44 rokov so 17,9 % podielom na trhu.
Záverečná časť ukončila sériu silne, no nie definitívne. Práve mimoriadne pozitívna spätná väzba a záujem divákov nás vedie k tomu, že by sme v tejto téme
radi pokračovali. Aktuálne preto aktívne zvažujeme možnosť nakrútenia druhej série. Diváci sa stále môžu prihlasovať so svojimi príbehmi na webovej stránke JOJ.sk.
Nová investigatívna reality šou KONIEC HRY si okamžite získala priazeň divákov nielen na obrazovkách, ale aj v online priestore - každý týždeň zaznamenávala obrovský pozitívny ohlas na sociálnych sieťach – s každou ďalšou epizódou rástol počet interakcií, dosahy aj celkové zhliadnutia videí.
Najúspešnejšie príspevky zaznamenali viac než 500 000 reach/dosah, pričom mnoho ďalších pravidelne prekračovalo hranicu 350 000 reach/dosah. Tieto
čísla ukazujú nielen vysoký záujem publika, ale aj schopnosť relácie efektívne rezonovať v digitálnom prostredí a generovať nadpriemerný dosah.
Diváci ocenili najmä odvahu tvorcov otvoriť dôležité spoločenské témy a ukázať skutočné príbehy ľudí, ktorí sa stali obeťami podvodov. Moderátori Vlado Varecha a Robo Bošeľa si získali veľké sympatie publika svojím autentickým, citlivým a zároveň profesionálnym prístupom, ktorý priniesol príbehom potrebnú ľudskosť a dôveru.
Z pohľadu imidžu a interakcií s publikom tak právom patrí investigatívna dokureality show Koniec hry medzi najsilnejšie formáty na sociálnych sieťach tejto
sezóny. „Za JOJ Group ďakujeme všetkým, ktorí sa na tomto originálnom projekte podieľali – od tvorcov, cez sprievodcov, až po odvážnych ľudí, ktorí sa rozhodli svoje príbehy vyrozprávať. Ďakujeme aj všetkým divákom za dôveru, empatiu a podporu,“ uzavrela marketingová riaditeľka JOJ Group Ivana Semjanová.