Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízna skupina JOJ Group ukončila 43. týždeň tohto roka so skvelými číslami, pričom v nedeľu bola lídrom pre ženy vo veku 12-54 s vynikajúcim 34,9 % podielom na trhu a 14,3 % ratingom.
V siedmom nebi v nedeľu opäť žalo úspechy a dosiahlo svoje najlepšie výsledky v share aj ratingoch v oboch najdôležitejších cieľových skupinách (12+ aj 12-54) od začiatku vysielania v tejto sezóne. Ôsmy diel relácie zároveň včera zaznamenal najlepší trhový share spomedzi všetkých programov slovenských televízií, konkrétne vynikajúcich 38,2 % v univerzálnej cieľovej skupine 12+. Rodinnú show si tentokrát nenechalo ujsť až 781-tisíc divákov nad 12 rokov, čo predstavuje rekordnú sledovanosť 16,7 %. Prevahu v publiku mali jednoznačne ženy, ktoré dosiahli vysoko nadpriemerný trhový podiel 44,5 %.
V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 bolo včera V siedmom nebi v čase svojho vysielania lídrom celého trhu, tak isto ako aj vo všetkých krajoch. Vyslúžilo si skvelý 34,1 % podiel na trhu a výbornú sledovanosť 12,6 % (CS 12-54).
V rebríčku nedeľnej sledovanosti sa v TOP 5 umiestnilo aj NAJLEPŠIE POČASIE s 342-tisíc divákmi a 25,6 % share a Šport televízie JOJ s 334-tisíc divákmi a 25,3 % podielom. Do prvej desiatky sa dostali aj Krimi s trhovým podielom 22,7 % a výbornou 8,5 % sledovanosťou (v rámci CS 12-54).
Relácie o varení a o bývaní v nedeľnom access prime TV JOJ zaznamenali takisto nadpriemerné výsledky. Nové bývanie zaujalo tentokrát najviac divákov z Bratislavského kraja (12-54), kde dosiahla relácia vynikajúci share 36,5 % a nadpriemernú sledovanosť 10,9 %. Novú show šéfkuchára Gaba Kocáka 15 min. kuchár si pre zmenu nenechali ujsť diváci na východe – konkrétne napríklad v Košiciach dosiahol skvelú 8,4 % sledovanosť a 28,1 % podiel na trhu.
V sobotu sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa stal opäť jojkársky Film týždňa – francúzsky akčný sci-fi triler Lockout: Útek z MS-1, ktorý bol v čase svojho vysielania lídrom trhu. Na JOJke si ho v sobotu večer vychutnalo 288-tisíc divákov, čo predstavovalo výbornú sledovanosť 8,8 % a trhový podiel 23,7 %.
Športové spravodajstvo i predpoveď počasia televízie JOJ diváci v sobotu tiež uprednostnili pred konkurenčnou ponukou. Šport dosiahol share 25,1 % a sledovanosť 8,7 %, NAJLEPŠIE POČASIE malo rovnako výbornú sledovanosť 8,7 % a podiel 24,6 %.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group