Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Neuveriteľných milión šesťtisíc divákov si včera nenechalo ujsť neprekonateľnú rodinnú show s Vilom Rozborilom, ktorý vo veľkom finále relácie V siedmom nebi privítal vzácneho hosťa – legendárnu Mariku Gombitovú. Mimoriadne obľúbená speváčka po viac ako desaťročí vystúpila pred svojím publikom a kamerami práve V siedmom nebi a splnila tým sen mnohým ľuďom na Slovensku.
Televízia JOJ má o to väčšiu radosť, že aj vďaka tomuto výnimočnému vystúpeniu včera videl jej nosný projekt rekordný počet divákov. V siedmom nebi sa stalo najsledovanejším pôvodným nešportovým programom na slovenskom trhu nielen v rámci jesennej sezóny, ale vôbec celého roka. Pre TV JOJ bola včerajšia sledovanosť show zároveň tou najlepšou od roku 2005 v rámci nespravodajských programov v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.
V presnom číselnom vyjadrení si včera v CS 12+ na TV JOJ pozrelo vyvrcholenie rodinnej show V siedmom nebi neuveriteľných milión šesťtisíc divákov, čo znamenalo rekordnú 21,6 % sledovanosť a excelentný podiel na trhu až 44,2 %.
JOJ Group tak včera dosiahla svoj najlepší tohtoročný share aj rating v hlavnom vysielacom čase, konkrétne vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 35,2 % podiel. Svoju najlepšiu sledovanosť roka 2014 dosiahla televízna skupina včera aj v celodennom meradle.
Samotná TV JOJ dosiahla v nedeľu 7. decembra 2014 svoje najlepšie tohtoročné výkony v prime time – podielovo aj ratingovo to bol rekord s až 12,2 % sledovanosťou a 29,7 % share.
Spravodajské relácie TV JOJ v prvú decembrovú nedeľu takisto žali úspechy. Tradične nasledovanejší Šport na trhu dosiahol včera na JOJke nadpriemerný rating 12,4 % a share 30,9 %. Najlepšie počasie sa môže pochváliť rovnako skvelou sledovanosťou 11,8 % a Veľké noviny TV JOJ 10,9 % ratingom.
Sobota sa JOJke takisto vydarila, a to aj vďaka jej dlho očakávanému Filmu týždňa. Televízna premiéra kinohitu Hobit: Neočakávaná cesta bola v sobotu večer lídrom trhu v čase svojho vysielania. Väčšinu publika pritom tvorili muži v obchodne relevantnej cieľovej skupine, ktorí zaznamenali vynikajúcu sledovanosť 7,6 % a 24,3 % share. Ešte lepší výkon (28,4 % Shr) dosiahli mladí muži vo veku 25 až 34 rokov.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group