Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ dosiahla včera (5. februára) najlepší štvrtkový výkon v prime time za posledných šesť mesiacov (23,3 % Shr) a tiež najlepší štvrtkový trhový podiel v celodennom meradle za posledný rok (18,1 % Shr). Pre mladých divákov vo veku 12–24 rokov bola JOJka včera jednotkou na trhu. Napríklad ženy v CS 20–24 dosiahli 33,9 % share a 7,8 % rating v hlavnom vysielacom čase.
Divoké kone si v prvý februárový štvrtok pripísali prvenstvo v rebríčku najsledovanejších nespravodajských relácií dňa, keď v obchodne dôležitej cieľovej skupine prekonali konkurenčný formát. Dvadsiaty diel rodinnej ságy dosiahol výbornú 8,8 % sledovanosť a 23,8 % share, čo bol jej najlepší doterajší podiel na trhu. V CS 12+ sledovalo nový denný seriál JOJky až 524-tisíc divákov (24,2 % Shr, 11,2 % Rtg), ženy v CS 45-54 dosiahli až 15,0 % sledovanosť.
Panelák včera znova potvrdil pozíciu trhovej jednotky v čase svojho vysielania s 26,5 % podielom a 7,3 % sledovanosťou v CS 12-54 (8,0 % Rtg v CS 12+). Štvrtý diel pätnástej série si nenechali ujsť najmä muži vo veku 35-44 rokov so skvelým 10,2 % ratingom a 31,0 % podielom na trhu.
Predpoveď počasia bola včera opäť najsledovanejšia na JOJke, Najlepšie počasie sledovalo až 648-tisíc divákov (13,9 % Rtg v 12+). Noviny TV JOJ mali takisto vynikajúci rating 12,4 % aj share 28,3 %, Šport si včera pozrelo 499-tisíc ľudí s 10,7 % sledovanosťou (všetko v CS 12+).
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group