Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ už od decembra posilňuje svoje výkony v prime time a v tomto trende pokračuje aj v novom roku. V medziročnom porovnaní TV JOJ zlepšila svoj trhový podiel aj v treťom januárovom týždni o takmer dva percentné body na súčasný 20,3 % share.
V nedeľu 18. januára 2015 bola JOJka lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre ženskú časť mladšieho publika (CS 12-54) s vynikajúcim trhovým podielom 23,9 % a 9,9 % sledovanosťou. Prvenstvo si pripísala aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ s 22,5 % podielom a 10,9 % ratingom.
Najsledovanejším nespravodajským programom nedele sa stal film V utajení, ktorý na JOJke dosiahol 23,5 % share a 9,3 % sledovanosť v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54. Akčnú komédiu, v hlavnej úlohe s herečkou a speváčkou Miley Cyrus, si nenechalo ujsť 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najlepší výkon zaznamenal film v cieľovej skupine mladých žien – diváčky vo veku 15-24 rokov dosiahli vysoko nadpriemerný trhový podiel 47,6 %. Najvyššiu sledovanosť zase vybojovali ženy v CS 35-44 a 45-54, zhodne po 10,3 %.
Spravodajské relácie JOJky boli včera prvou voľbou slovenských divákov, ktorí Šport aj Najlepšie počasie uprednostnili pred konkurenčnými formátmi a oba programy sa tak stali lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54).
Športové správy si na JOJke nenechalo ujsť až 690-tisíc divákov v CS 12+, čo znamenalo vynikajúcu 14,8 % sledovanosť. V komerčnej cieľovke si Šport vyslúžil takisto výbornú sledovanosť 12,4 % a 30,7 % podiel na trhu.
Hlavnú spravodajskú reláciu Noviny TV JOJ sledovalo 662-tisíc divákov, čo pre JOJku znamenalo nadpriemernú 14,2 % sledovanosť a 28,8 % podiel (CS 12+). Predpoveď počasia včera na JOJke dosiahla skvelý 12,8 % rating v CS 12+ a 25,4 % trhový podiel v CS 12-54.
PLUSke sa vydarila najmä sobota, kedy zaznamenala svoj najlepší share v prime time za posledný polrok. Divákov stanica bavila počas celého hlavného vysielacieho času vtipnými formátmi. Americká hitparáda domácich videoklipov s názvom Fórky, vtipky v sobotu dosiahla na PLUSke 8,9 % podiel na trhu a nadpriemerný 3,0 % rating. Rovnako výbornú sledovanosť mali aj nasledujúce dve časti obľúbených Profesionálov s podielmi 7,9 % a 8,4 % v CS 12-54.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group