Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Už v druhý deň svojho vysielania porazil nový seriál ZOO svoju konkurenciu a vyslúžil si pozíciu najsledovanejšieho programu dňa na Slovensku. Televízia JOJ tak bola znova lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, aj pre komerčne dôležitú cieľovú skupinu mladších divákov.
Televízia JOJ včera obhájila svoju pozíciu lídra trhu v prime time v oboch cieľových skupinách, pričom v CS 12+ zaznamenala 11,0 % sledovanosť a 24,7 % share. V komerčne dôležitej časti publika stanica zároveň dosiahla svojnajlepší utorkový výkon za posledné dva mesiace. Celkovo JOJ Group včera v hlavnom vysielacom čase zaznamenala ako trhová jednotka výborný podiel na úrovni 31,5 % (v CS 12-54).
Tretiu epizódu nového seriálu TV JOJ si v utorok 12. januára nenechalo ujsť až 589-tisíc divákov, vďaka ktorým ZOOdosiahlo 12,6 % sledovanosť a 26,8 % share v univerzálnej cieľovej skupine. V CS 12-54 si seriálovú novinku vyslúžil 10,9 % rating a 29,0 % podiel a vďaka svojmu skvelému výkonu sa stala najsledovanejším programom dňa na trhu. Najpočetnejšia cieľová skupina seriálu sa včera rozrástla o ďalšie diváčky, ženy vo veku 45-54 rokov tak dosiahliešte lepšiu sledovanosť ako v pondelok, a to až 20,0 %.
JOJka včera večer po ZOO odštartovala novú sériu svojej show Sladký život, ktorá sa divákom zapáčila už vlani. Premiéru sledovalo 273-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v CS 12-54 dosiahla show 17,9 % podiel na trhu. Odhaľovanie súkromia celebrít, medzi ktorými nechýba speváčka Lucie Bílá, včera najviac zaujalo mužov vo veku 45 až 54 rokov, pri ktorých Sladký život zaznamenal 8,7 % sledovanosť.
Lídrami slovenského trhu v čase svojho vysielania boli včera znova aj spravodajské relácie TV JOJ, konkrétneŠport s 11,4 % sledovanosťou v CS 12+ a 27,5 % share v CS 12-54 a tiež Najlepšie počasie s 11,9 % ratingom v rámci univerzálneho publika.