Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Prvé dve premiérové časti seriálovej novinky televízie JOJ včera dosiahli vynikajúce výsledky sledovanosti, Našich si nenechalo ujsť až 635-tisíc divákov univerzálneho publika. JOJ Group bola vo štvrtok lídrom slovenského trhu celodenne i v prime time.
Vo štvrtok 7. januára večer o 20:35 hod. odštartovala televízia JOJ svoju prvú tohtoročnú programovú novinku - komediálny rodinný seriál Naši. Premiéra prvých dvoch epizód zaznamenala obrovský záujem slovenského publika, keď si prvý diel vtipných príhod podarenej päťčlennej rodinky Rodinovcov nenechalo ujsť celkovo až 635-tisíc divákov starších ako 12 rokov (druhý diel mal 621-tisíc divákov v CS 12+).
Obe epizódy sa stali najsledovanejšími reláciami dňa a boli jednoznačnými lídrami slovenského trhu v čase svojho vysielania, pričom v komerčne dôležitej cieľovej skupine dosiahli obe rovnakú, až 14,4 % sledovanosť a skvelé trhové podiely 35,7 %, resp. až 36,8 %.
V rámci univerzálneho publika dosiahol prvý diel Našich výborný rating 13,6 %, druhý diel 13,3 % rating. Vtipné príbehy zo života klasickej slovenskej rodinky, ktorej otca stvárňuje Marián Miezga, mamu Lujza Garajová Schrameková a ich troch synov herci Gregor Miler, David Krajčík a Max Bolf, zaujali divákov všetkých vekových kategórií, najlepšie výsledky dosiahli v rámci mladšieho publika.
Najsilnejšou cieľovou skupinou prvých dvoch epizód Našich boli ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli obe rovnako vynikajúcu sledovanosť až 19,4 % (share 38,6 % a 39,6 %). Diváčky v CS 45-54 zaznamenali výborný 18,8 % a 17,5 % rating a seriálovú novinku si nenechali ujsť ani muži vo veku 35 až 44 rokov s 16,9 % sledovanosťou (prvá epizóda).
Obrovský ohlas a pozitívnu odozvu zaznamenali Naši aj na Facebooku, kde má stránka nového seriálu JOJky po odvysielaní prvých epizód už teraz viac ako 10-tisíc fanúšikov.
JOJ Group včera predstihla svoju konkurenciu celodenne (29,6 % Shr a 4,5 % Rtg v CS 12-54) a trhovou jednotkou bola aj vďaka úspechu jej nového komediálneho seriálu tiež v prime time, a to s 13,7 % ratingom a 36,4 % podielom v komerčnej cieľovke; a až 15,0 % sledovanosťou v rámci univerzálneho publika (s 32,1 % share).
Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli vo štvrtok opäť aj spravodajské relácie JOJky (v CS 12-54), konkrétne Najlepšie počasie dosiahlo 10,3 % sledovanosť a 26,3 % podiel na trhu (11,7 % Rtg a 24,1 % Shr v CS 12+), Šport včera zaznamenal 10,1 % rating a 26,2 % share (11,3 % Rtg a 23,6 % Shr v CS 12+).