Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Premiéru nového seriálu ZOO si včera nenechalo ujsť takmer 600-tisíc divákov. Televízia JOJ aj vďaka seriálovej novinke včera dosiahla svoj najlepší pondelkový výkon v prime time za posledné takmer tri roky.
V pondelok 11. januára večer odvysielala televízia JOJ prvé dve epizódy nového seriálu ZOO. Prvý diel novinky si nenechalo ujsť až 599-tisíc divákov starších ako 12 rokov, seriál tak dosiahol vynikajúcu, až 12,8 % sledovanosť a 26,0 % share. Po nej nasledujúca druhá epizóda zaznamenala ešte lepšie podiely na trhu – v CS 12-54 to bolo 28,8 % a v rámci univerzálneho publika až 29,3 %.
Premiéra nového seriálu pritiahla k obrazovkám najmä diváčky - vďaka nim zaznamenalo ZOO v CS 12+ vysoko nadpriemerný rating až 15,9 %. Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli jednoznačne ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú sledovanosť až 19,8 %. Čo sa týka zásahu v rámci krajov, najviac divákov sledovalo ZOO včera v Bratislavskom a Žilinskom kraji, ale napríklad aj v Košiciach (15,6 % Rtg v CS 12-54).
Televízia JOJ aj vďaka svojej seriálovej novinke určenej pre celé rodiny dosiahla včera nadpriemerné výkony v hlavnom vysielacom čase a zaznamenala svoj najlepší pondelkový podiel na trhu (25,5 % Shr) v prime time od apríla 2013 a tiež najlepšiu pondelkovú sledovanosť (12,0 % Rtg) v hlavnom vysielacom čase za posledné takmer tri roky (od marca 2013).