Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group včera opäť potvrdila svoju pozíciu lídra trhu v hlavnom vysielacom čase. Od utorka je TV JOJ jednotkou spomedzi slovenských televízií, vo štvrtok s najlepšími výkonmi v prime time. Najsledovanejšou reláciou dňa bolo včera Najlepšie počasie, druhým TOP programom sa stalo pokračovanie komediálnej novinky Naši (CS 12-54).
Vo štvrtok 14. januára zaznamenala JOJ Group zatiaľ svoj najlepší výkon tohto týždňa v hlavnom vysielacom čase. Ako líder slovenského trhu v prime time dosiahla v rámci mladšieho publika nadpriemerný share 32,3 % a 11,3 % sledovanosť. Samotná TV JOJ sa za včerajší večerný program môže pochváliť
24,8 % podielom na trhu a 8,7 % ratingom v CS 12-54.
Rebríček TOP relácií dňa pre mladších divákov včera viedlo Najlepšie počasie s podielom 28,4 %, ktoré v CS 12+ zaznamenalo výbornú 12,9 % sledovanosť. Až 631-tisíc divákov sledovalo vo štvrtok Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli vynikajúci 13,5 % rating a 29,6 % share (CS 12+).
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa včera v CS 12-54 stala štvrtá epizóda nového komediálneho seriálu Naši, ktorú si pozrelo celkovo
450-tisíc divákov. V mladšej časti publika dosiahli Naši včera 10,2 % sledovanosť
a 28,5 % podiel na trhu. Obe včerajšie epizódy seriálu boli lídrami trhu v čase svojho vysielania a ich najsilnejšou cieľovou skupinou boli opäť ženy
v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli vysoko nadpriemernú,
až 15,9 % sledovanosť (štvrtá epizóda).