Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Svoj úspešný januárový týždeň novej jarnej sezóny zavŕšila televízia JOJ najsledovanejším programom nedele. Noviny TV JOJ včera opäť prekonali konkurenciu a stali sa celkovo najsledovanejším spravodajským programom celého týždňa na trhu.
V nedeľu 17. januára sledovalo Noviny TV JOJ až 715-tisíc divákov starších ako 12 rokov, relácia tak dosiahla skvelý 15,2 % rating a 31,2 % podiel na trhu. V mladšej časti publika zaznamenala rovnako nadpriemerné výkony (30,3 % Shr a 11,9 % Rtg), pričom diváčky v CS 45-54 dosiahli excelentný, až 21,4 % rating. Noviny TV JOJ sa stali najsledovanejšou spravodajskou reláciou uplynulého týždňa na trhu v CS 12+, aj CS 12-54, a znova tak prekonali svoju konkurenciu.
Lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54) boli včera na JOJke aj Šport s 11,7 % sledovanosťou v CS 12+, a taktiež Najlepšie počasie s 12,5 % ratingom v rámci univerzálneho publika.
Druhý januárový týždeň bol pre JOJ Group z pohľadu dosiahnutých výkonov v sledovanosti celkovo veľmi úspešný. Už prvé epizódy nového seriálu ZOO si získali veľkú základňu divákov, novinka sa v rebríčku TOP 10 stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou uplynulého týždňa na JOJ (v CS 12-54, aj CS 12+). Darilo sa aj pokračovaniu nového komediálneho seriálu Naši a do prvej desiatky mladšieho publika sa dostali tiež premiérové epizódy show Sladký život a podvečerné varenie na JOJke v relácii Moja mama varí lepšie ako tvoja. V rámci univerzálneho publika sa do TOP 10 zmestilo aj Nové bývanie Dizajn.