Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Najsledovanejším programom mladších divákov bolo včera Najlepšie počasie, Noviny TV JOJ viedli rebríček v rámci univerzálneho publika. Moja mama varí lepšie ako tvoja aj Naši obhájili pozíciu lídra trhu, Inkognito sledovalo najviac divákov od začiatku roka.
JOJ Group sa vo štvrtok 4. februára znova stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla nadpriemernú 11,0 % sledovanosť a 32,0 % share v CS 12-54.
Spravodajské relácie TV JOJ opäť obsadili rebríčky najsledovanejších programov dňa na slovenskom trhu. Noviny TV JOJ si včera nenechalo ujsť
631-tisíc divákov s vynikajúcim 13,5 % ratingom a 30,2 % share v CS 12+. Najlepšie počasie dosiahlo 12,6 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika a KRIMI si rovnako vyslúžili skvelý rating 11,4 % a 27,1 % podiel na trhu.
Naši so svojou siedmou epizódou opäť porazili konkurenciu s 9,3 % ratingom v obchodne dôležitej časti publika. Komediálny seriál zaznamenal v cieľovej skupine diváčok v produktívnom veku 35 až 44 rokov tradične skvelú, až 16,0 % sledovanosť. Zábavný štvrtok na JOJke pokračoval s obľúbenou show Inkognito, ktorú včera sledovalo najviac divákov od začiatku roka (351-tisíc s 7,5 % Rtg
v CS 12+).
Lídrom trhu v čase svojho vysielania bola včera tiež súťažná show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá v CS 12+ zaznamenala 7,9 % rating a 10,7 % sledovanosť v ženskej CS 45-54.