Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Slovenskí diváci včera opäť uprednostnili programovú ponuku JOJky pred konkurenciou, jej formáty od podvečernej show Moja mama varí lepšie ako tvoja cez všetky spravodajské relácie, seriál Naši až po show Inkognito boli lídrami trhu v čase svojho vysielania v rámci obchodne dôležitej časti publika.
JOJ Group bola vo štvrtok 11. februára znova lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla skvelú 12,1 % sledovanosť a až 34,6 % share v CS 12-54 a vynikajúci 14,2 % rating v rámci univerzálneho publika.
Všetky relácie televízie JOJ boli včera počas najdôležitejších slotov v access prime aj prime time jednotkami na trhu pre mladých divákov, pričom najsledovanejším programom dňa sa v CS 12-54 stalo Najlepšie počasie s 10,2 % ratingom (12,4 % Rtg v CS 12+).
Celkovo najviac divákov starších ako 12 rokov – až 666-tisíc - si včera nenechalo ujsť Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli vynikajúcu sledovanosť až 14,2 % a nadpriemerný share 32,0 %. Hlavná spravodajská relácia JOJky tak s výrazným náskokom opäť porazila svoju konkurenciu, a to aj v komerčnej cieľovej skupine.
Darilo sa opäť aj Krimi, relácia si vo štvrtok vyslúžila výborný 11,7 % rating, Šport zaznamenal 10,3 % sledovanosť (CS 12+).
Ôsma epizóda komediálneho seriálu Naši bola rovnako ako predchádzajúce diely prvou voľbou mladších divákov, v CS 12-54 boli teda Naši znova lídrom trhu v čase svojho vysielania s 9,7 % sledovanosťou. Najviac divákov podarenej rodinky Rodinovcov bolo opäť z kategórie žien v produktívnom veku (CS 35-44), ktoré dosiahli exceletnú 14,7 % sledovanosť. Skvelý rating si seriál vyslúžil aj u mladších diváčok vo veku 25 až 34 rokov (11,0 % Rtg).