Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Prvou voľbou slovenského diváka sa včera v prime time stala televízia JOJ. Noviny TV JOJ boli najsledovanejším programom dňa. K TOP programom patrili okrem všetkých spravodajských relácií aj nespravodajské programy. Moja mama varí lepšie ako tvoja a ZOO boli opäť lídrami trhu v čase svojho vysielania. Premiérovo odštartoval ako jednotka trhu aj sitkom Dovidenia, stará mama.
V utorok 16. februára uprednostnili diváci program staníc TV JOJ pred konkurenciou, JOJ -ka sa tak stala lídrom trhu v prime time s 7,2 % ratingom a 20,9 % podielom v obchodne dôležitej cieľovej skupine.
Najsledovanejšou reláciou dňa sa včera stali Noviny TV JOJ, a to v rámci CS 12-54 aj CS 12+. Hlavnú spravodajskú reláciu JOJky si nenechalo ujsť 617-tisíc divákov, ktorí dosiahli vynikajúcu, až 13,2 % sledovanosť a 29,7 % podiel na trhu (CS 12+). Najlepšie počasie dosiahlo skvelý 11,2 % rating a 23,9 % share (v CS 12+). V obchodne dôležitej cieľovej skupine nezaostávali ani ostatné spravodajské programy Šport (7,3 % Rtg a 20,4% share) a Krimi ( 7,6% Rtg a 23,5% share).
Skvelý nábeh spravodajským reláciám TV JOJ robila opäť súťažná show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá včera obhájila svoju pozíciu lídra trhu v access prime. V utorok sa kuchárska šou stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v CS 12-54 (6,6 % Rtg a 24,6 % share). Súboj kuchárov si nenechali ujsť hlavne ženy vo veku 45 – 54, ktoré sa s 18,4 % Rtg stali jej najsilnejšou cieľovkou.
Diváci si nenechali ujsť ani pokračovanie seriálu ZOO. V utorok opäť prilákalo viac mladších divákov ako konkurenčný seriál, keď dosiahlo 18,1 % share v CS 12-54. Celkovo zaznamenalo ZOO včera 7,7 % rating (CS 12+).
Včera odštartoval ako líder trhu v čase vysielania aj nový sitkom Andyho Krausa Dovidenia, stará mama. Príbehy netradičnej rodinky si nenechalo v druhom večernom vysielacom pásme ujsť takmer 343 tisíc divákov celkovo a v obchodne dôležitej skupine dosiahli vynikajúci 6,4 % Rtg a 21,8 % share. Komediálny seriál oslovil hlavne ženské publikum 45-54, kde dosiahol až 12% Rtg.