Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ dnes dovŕšila svoj mimoriadne úspešný štrnásty rok existencie ako jednoznačný líder trhu v access prime, s kontinuálne rastúcim spravodajstvom, s novou pôvodnou tvorbou, ktorá je pravidelne jednotkou pre slovenských divákov a tiež ako televízia, ktorá si s konkurenciou strieda pozíciu lídra v najdôležitejšom vysielacom čase.
Za posledných dvanásť mesiacov toho stihla TV JOJ naozaj veľa. Priniesla slovenským divákom mnoho programových noviniek, ale aj obľúbených relácií, čo publikum ocenilo stúpajúcou sledovanosťou. Na jeseň sa JOJka prezliekla do nových šiat, keď zmenila svoj dizajn a spustila vysielanie v novej staničnej grafike, so zmodernizovaným logom a claimom „Zážitok vidieť“. Nuž a vlani k jej dvom mladším súrodencom PLUS a WAU pribudli až tri najnovšie prírastky portfólia JOJ Group – stanice RiK, Ťuki TV a JOJ Cinema.
„Pred dvoma rokmi sme začali postupne budovať nový imidž a programovú ponuku televízií JOJ Group. Mali sme mnoho plánov a vízií a s istou dávkou hrdosti môžem povedať, že sme všetky naplnili. S našou najsilnejšou stanicou JOJ sme sa vydali cestou rodinnej televízie. Za týmto rozhodnutím si pevne stojím, o jeho správnosti napokon hovoria aj stúpajúce čísla sledovanosti. Práve rodinnosť JOJky budeme aj naďalej posilňovať. Svedčia o tom naše nové tohtoročné formáty, napríklad seriály ZOO či Naši, ale aj ďalšie pripravované novinky na tento rok, ktoré predstavíme našim divákom už čoskoro,“ hovorí Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group a dodáva: „Na dnešné štrnáste narodeniny sme si darovali výnimočný darček - naše spravodajstvo sa vo februári stalo najsledovanejším na slovenskom trhu.“
Televízia JOJ za uplynulý rok výrazne posilnila svoj celkový podiel na trhu, pričom rástla najmä v prime time (medziročne si polepšila o 1,5 % share na 27,5 % podiel v CS 12-54 a až o 1,8 % share na 26,7 % podiel na trhu v CS 12+). Pôvodná tvorba JOJky je pravidelne jednotkou pre slovenských divákov a JOJ si tak s konkurenciou strieda pozíciu lídra v hlavnom vysielacom čase.
Sledovanosť spravodajských relácií TV JOJ dlhodobo kontinuálne rastie, čo znamená, že úspech, aký zaznamenávajú dnes, nie je náhodný. Naopak, je výsledkom dlhej, náročnej a kvalitnej práce stabilného spravodajského tímu, ktorý spracováva najmä lokálne témy a má najširšie regionálne pokrytie na Slovensku, čo domáci diváci oceňujú čoraz viac. Vo februári 2016 sa spravodajstvo JOJky stalo najsledovanejším na slovenskom trhu, Noviny TV JOJ dosiahli priemerný rating 13,4 % a každý deň si ich zaplo v priemere až 959-tisíc divákov (CS 12+). Rovnako sú prvou voľbou divákov pravidelne aj Šport a Najlepšie počasie.
Medziročne teda sledovanosť aj podiel na trhu spravodajského slotu JOJky významne narástli (v čase od 19:00 do 20:30 hod. mala TV JOJ za posledný rok priemerný share až 25,8 % v CS 12+), pričom zásluhu na tom má aj súťažno-kulinárska show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá si ako vlaňajšia novinka získala priazeň divákov a TV JOJ je vďaka nej od jesene lídrom trhu v access prime, teda v podvečernom vysielacom čase, ktorý tvorí dôležitú nábehovú krivku pre nasledujúce spravodajské relácie.
JOJ = líder pôvodnej tvorby u nás
V januári 2015 začala TV JOJ vysielať nový seriál Divoké kone, ktorý nastavil latku kvality slovenskej seriálovej tvorby opäť vyššie a diváci si ho okamžite obľúbili. Druhá, jesenná séria televíznej ságy bola takisto úspešná, pričom jej tvorcovia medzičasom stihli pripraviť aj ďalší nový seriál ZOO do sezóny 2016.
Počas minulej jari sa na JOJke tancovalo s Vilom Rozborilom a jeho celebritnými hosťami v novej show Tanec snov, na jeseň sa na obrazovky vrátila rodinná show V siedmom nebi. Obe relácie rozdávali vlani radosť nielen divákom, ale aj rodinám, ktoré potrebovali charitatívnu pomoc. Zásluhu na tom mala vždy aj Nadácia TV JOJ. V siedmom nebi sa navyše stalo najsledovanejším programom televízie v roku 2015 pre divákov starších ako 12 rokov.
V jesennej sezóne sa do programu JOJky vrátila najúspešnejšia show Česko Slovensko má talent v piatej sérii, s viacerými osviežujúcimi novinkami a neopozeranými tvárami nielen v porote, ale aj na poste moderátorov. Show sa s mimoriadnym úspechom stala najsledovanejším programom roka 2015 na TV JOJ pre divákov v komerčnej cieľovej skupine 12-54.
V júni 2015 sa televízia JOJ rozlúčila so svojim denným seriálom Panelák, ktorý bol neuveriteľne úspešnou súčasťou jej programu viac ako sedem rokov. Práve vďaka nemu JOJka pritiahla k svojim obrazovkám slovenské rodiny a otvorila sa tak pre univerzálne televízne publikum, objavila generáciu skvelých hercov, bez ktorých si dnes seriály nevieme predstaviť a dala príležitosť mladým tvorcom, ktorí už teraz tvoria nové zaujímavé televízne formáty. Naopak, pred letom vrátila JOJ do svojho vysielania po siedmych rokoch mimoriadne obľúbenú zábavnú reláciu Inkognito, ktorá zaznamenala opäť skvelé prijatie publika a pokračovala s novými epizódami aj po prázdninách.
O smiech a zábavu sa vlani na JOJke postarali sitkomz Kolabs, Dvojičky z dielne Andyho Krausa, ale aj komediálny seriál Svet podľa Evelyn. Diváci sa dočkali tiež viacerých nových relácií, okrem Nového bývania tak mohli sledovať aj Novú záhradu či celebritný Sladký život a variť sa učili s Fajnšmekrom Thomasom Kamenárom a s 15 minút. kuchárom Gabom Kocákom.
JOJ = najaktívnejší hráč v online kontente na webe i sociálnych sieťach
TV JOJ je inovatívnou televíziou, čo potvrdzuje aj rastom online a na sociálnych sieťach. Vlani JOJka intenzívnejšie previazala web a jednotlivé formáty so sociálnymi sieťami. Za všetky príklady spomeňme aspoň show Česko Slovensko má talent, ktorá sa vlani stala najúspešnejším projektom aj na webe JOJky, súťaž so seriálom Divoké kone či exkluzívny letný špeciál Nákupných maniačok na webe. Pozornosť si zaslúži aj rýchly nárast jojkárskeho Instagramu, ktorý vďaka exkluzívnemu obsahu, prepájaniu s Facebookom, s eventami a projektmi televízie predbehol v počte fanúšikov svoju konkurenciu. JOJka pritom udáva trendy aj v oblasti mobilných aplikácií, vlani uviedla na trh Divano. Skúsenosti a úspech jej online aktivít JOJka využije v nových projektoch v roku 2016.
JOJ = vždy najbližšie k divákom
V rámci projektu JOJka v meste sa televízia v septembri opäť sťahovala z bratislavskej Koliby na slovenské námestia, aby si jej fanúšikovia a diváci mohli vychutnať to najlepšie z JOJky priamo vo svojom meste. Vôbec po prvýkrát bola JOJka na námestí v Bratislave a Poprade a po dlhšom čase, už po tretíkrát, aj v Prešove. Navyše, najväčší jojkársky event sa v hlavnom meste Slovenska spojil s populárnou bežeckou akciou Night Run - neuveriteľná atmosféra a už tradičný živý vstup do Novín TV JOJ urobili z tohto podujatia nezabudnuteľný zážitok.
JOJka vlani venovala špeciálnu pozornosť aj svojim najmenším divákom. Okrem toho, že pre ne spustila vysielanie hneď dvoch detských staníc – RiK a Ťuki TV, zabávala ich aj na rôznych eventoch. Okrem aktivít na JOJke v meste pre ne zrealizovala aj špeciálne televízne štúdio v Mestečku povolaní, ba dokonca celý televízny svet a interaktívnu výstavu so špeciálnymi workshopmi v rámci projektu Staň sa hviezdou TV JOJ.
V roku 2015 podporila televízia JOJ už tradične aj viacero najväčších a najlepších slovenských festivalov (napríklad TOPFEST, Lodenica, Červeník, Hip Hop žije alebo Rockové mrazenie) a bola mediálnym partnerom množstva špeciálnych koncertných vystúpení (IMT Smile s Lúčnicou, tour Alexandrovcov, turné kapiel Horkýže slíže a Tři sestry, Hex, Richarda Müllera a Andreja Šebana, atď). Okrem hudby sa JOJ zaujíma aj o kvalitné divadelné projekty, akými boli tento rok opäť aj Letné shakespearovské slávnosti. Propagáciu najnovšej filmovej produkcie podporuje už dlhodobo pod svojou značkou JOJ Cinema, ktorá ako mediálny partner priniesla do slovenských kín aj uplynulý rok množstvo kinohitov.