Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v utorok opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, podvečerná show, spravodajské relácie aj večerný sitkom na JOJke diváci uprednostnili pred ponukou ostatných televízií.
V utorok 15. marca bola JOJ Group jednotkou slovenského trhu v prime time s 29,0 % podielom a 10,2 % sledovanosťou v obchodne relevantnej cieľovej skupine divákov vo veku 12-54 rokov. Zásluhu na tom má program televízie JOJ, ktorý si publikum nenechalo ujsť.
Najsledovanejšou reláciou dňa sa znova stali Noviny TV JOJ (v CS 12+
aj CS 12-54), pričom v rámci univerzálneho publika zaznamenala relácia výborný 13,0 % rating a 28,7 % share. Na druhom mieste v rebríčku TOP programov dňa pre mladších divákov bolo včera Najlepšie počasie s 10,6 % sledovanosťou
v CS 12+ a rovnaký rating dosiahlo včera aj Krimi.
Pokračovanie seriálu ZOO zaznamenalo včera 8,4 % sledovanosť univerzálneho publika, pričom najviac diváčok mal seriál z vekovej kategórie
45 až 54 rokov, v rámci ktorej dosiahol vynikajúci, až 15,1 % rating. Deviata epizóda sitkomu Dovidenia, stará mama! si vyslúžila prvenstvo na trhu v čase svojho vysielania a komediálna novinka tak predbehla svoju konkurenciu
v CS 12-54 s 4,8 % sledovanosťou. Najväčšou cieľovou skupinou sitkomu sú ženy v CS 35-44 s 8,1 % ratingom.
Show Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla včera ako dlhodobo stabilný a jednoznačný líder v access prime 8,4 % rating a 23,3 % share, keď si celkovo súťaž vo varení na JOJke pozrelo 394-tisíc divákov v CS 12+.