Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Spravodajstvo televízie JOJ znova predbehlo konkurenciu, JOJka
so svojimi reláciami obsadila prvé tri priečky v rebríčku TOP programov
v oboch cieľových skupinách. Slovenskí diváci si nenechali ujsť ani ZOO
v stredu a Našich vo štvrtok.
JOJ Group bola v stredu 16. marca lídrom slovenského trhu v prime time, keď zaznamenala 29,7 % share a až 12,9 % sledovanosť v CS 12+. Samostatná
TV JOJ dosiahla v rovnaký deň 10,0 % sledovanosť v hlavnom vysielacom čase.
Najsledovanejším programom stredy aj štvrtka v obchodne dôležitej časti publika bolo Najlepšie počasie, ktoré si v stredu pozrelo až 620-tisíc divákov
v CS 12+ a relácia tak dosiahla vynikajúci 13,2 % rating a 29,0 % podiel na trhu. Vo štvrtok dosiahlo Najlepšie počasie 12,8 % sledovanosť.
V poradí druhým TOP programom dňa v CS 12-54 boli v stredu Noviny
TV JOJ s 12,8 % ratingom a 29,7 % share v CS 12+, ktoré si vo štvrtok svoje skóre v rámci univerzálneho publika ešte zvýšili a dosiahli až 12,9 % sledovanosť.
Vo štvrtok sledovalo najviac slovenských divákov (606-tisíc v CS 12+) práve hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ. Šport na JOJke takisto obhajuje svoju silnú pozíciu, keď sa v tieto marcové dni objavoval v prvej trojici najúspešnejších programov.
Seriály televízie JOJ sú rovnako lídrami trhu v čase svojho vysielania – ZOO v stredu uprednostnili diváci pred konkurenciou v CS 12+ a seriál tak celkovo dosiahol 9,5 % rating. Naši si znova zopakovali prvenstvo na trhu ako najsledovanejší nespravodajský program štvrtka v CS 12-54 s 8,8 % ratingom a 24,3 % podielom.
Najpočetnejšou cieľovou skupinou ZOO sú ženy v CS 45-54, ktoré
v stredu dosiahli až 15,2 % sledovanosť. Najviac divákov komediálneho seriálu Naši je spomedzi žien v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré včera dosiahli skvelú sledovanosť až 13,8 %. Diváčok v CS 45-54 bolo vo štvrtok 12,1 % a mužov v rovnakej cieľovej skupine 10,5 %.