Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
WAU začala vysielať 15. apríla 2013 ako v poradí tretia stanica v portfóliu JOJ Group a dnes oslavuje už svoje tretie výročie! Etablovaná televízia stále plní svoje predsavzatie ponúkať v programe to, „po čom ženy túžia“.
Televízia WAU je od začiatku svojho vysielania cielená na mladé, moderné a mestské ženy, teda na reklamne atraktívne mladšie diváčky. Zároveň je jej poslaním dopĺňať programovú ponuku ostatných staníc JOJ Group a byť tak alternatívnou voľbou slovenských divákov k vysielaniu TV JOJ a PLUS. Táto stratégia WAUke vychádza, aj uplynulý rok sa jej kontinuálne darilo posilňovať svoje postavenie na trhu a zvyšovať sledovanosť.
Začiatkom roka 2016 dosiahla ženská stanica WAU najlepšie výkony od začiatku svojho vysielania. V januári zaznamenala rekord v celodennom meradle s 3,9 % podielom na trhu v CS 12-54 (2.1.2016), pričom v CS 12+ to bolo 3,8 % share. WAU vtedy dosiahla aj svoju najvyššiu sledovanosť v prime time v komerčnej cieľovej skupine (1,3 % Rtg). Vo februári zaznamenala stanica 3,7 % podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase v CS 12-54 a 3,4 % share v rámci univerzálneho publika (11.2.2016). Rekordnú sledovanosť vtedy dosiahla s 1,5 % ratingom v obchodne dôležitej cieľovke.
Pod výborné čísla sa na WAU za uplynulý rok podpísali najmä pôvodné formáty JOJky a akvizičné seriály či lifestylové relácie. Najsledovanejším programom v CS 12-54 bola show Moja mama varí lepšie ako tvoja so svojím víkendovým špeciálom (7,0 % Shr a 2,0 % Rtg, 15.11.2015), v CS 12+ to z vlastných relácií bola Súdna sieň (5,1 % Shr a 2,0 % Rtg). Z akvizičných seriálov mali najviac divákov na WAU Vtierka Castle (4,8 % Shr a 2,2 % Rtg, 11.2.2016) či C.S.I.: Kriminálka Miami (5,0 % Shr a 2,2 % Rtg, 28.12.2015), z filmov to bol Kameňák 2 (2,1 % Rtg, 2.1.2016).
Na trhu sa etablovala najmä lifestylová šou Nákupné maniačky, ktorá dnes takisto oslavuje svoje 3. narodeniny. Relácia bola ako formát pôvodne vytvorená pre stanicu WAU a pre veľký úspech sa jej premiéry neskôr presunuli aj do programu televízie JOJ. Na WAU zaznamenali Nákupné maniačky svoj vrchol za posledné obdobie s nadpriemerným trhovým podielom aj ratingom (5,7 % Shr a 1,3 % Rtg, 9.1.2016).