Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Súťažno-zábavná show televízie JOJ odštartovala v pondelok s úspechom, diváci novinku Uhádni môj vek uprednostnili pred programom ostatných televízií. Darilo sa aj spravodajským reláciám na JOJke, lídrom v prime time tak bola včera jednoznačne JOJ Group.
Televízia JOJ včera odvysielala prvú epizódu novej súťažno-zábavnej show Uhádni môj vek s obľúbeným moderátorom Vladom Voštinárom, ktorý novinku divákom predstavil spolu so zábavnou dvojicou Juniorom a Marcelom. Talentoví moderátori boli tentokrát celebritnými hosťami relácie a ako prví hádali vek vybraných účastníkov. Finančnú výhru darovali Nadácii TV JOJ.
Show Uhádni môj vek sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou pondelka v oboch relevantných cieľových skupinách, pričom v CS 12-54 dosiahla 7,6 % rating a 23,8 % share a v rámci univerzálneho publika zaznamenala 8,4 % sledovanosť. Najpočetnejšou skupinou divákov premiérovej relácie boli ženy vo veku 45-54 rokov, ktoré dosiahli 11,1 % rating. Licencovanú show od Vivendi Entertainment bude TV JOJ vysielať každý pondelok a stredu o 20:35 hod.
Najviac slovenských divákov si včera pozrelo Najlepšie počasie, ktoré zaznamenalo 11,2 % sledovanosť v CS 12+ a 8,1 % rating v komerčnej cieľovej skupine. Noviny TV JOJ dosiahli 10,0 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika. Lídrom v čase svojho vysielania (CS 12-54) boli tiež Šport či relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja. TV JOJ zaznamenala svoj najlepší celodenný share tohto leta a takisto najlepší pondelkový podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase od konca marca (CS 12-54). JOJ Group bola včera v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny trhovým lídrom v prime time s 8,9 % ratingom a 32,2 % share.