TV JOJ logo

Diváci si každý deň nenechajú ujsť zábavu na JOJke

Pondelkové Inkognito, utorkové Česko Slovensko má talent či seriál Delukse v stredu sú aj tento týždeň prvou voľbou slovenských divákov, ktorí programy JOJky uprednostňujú pred ponukou komerčnej konkurencie.

Najsledovanejším programom na slovenských obrazovkách je hlavná spravodajská relácia JOJky – Noviny TV JOJ – ktorú si napríklad v pondelok pozrelo až 592-tisíc ľudí a dosiahla tak vynikajúcu sledovanosť 12,7 % a trhový podiel až 28,6 %. Noviny majú každý deň viac ako pol milióna divákov.

Televízia JOJ každý deň ponúka vo svojom vysielaní zábavu, ktorá má najpočetnejšie publikum zo všetkých komerčných slovenských televízií.

Divácky obľúbená stálica Inkognito si v pondelok 9. septembra, napriek silnej futbalovej konkurencii, vyslúžila 8,2 % rating a 17,2 % share. Najsledovanejšia show Česko Slovensko má talent dosiahla v utorok 10. septembra 9,9 % sledovanosť a 23,8 % podiel, čo bol ešte lepší výkon v porovnaní s minulotýždňovým utorkovým výsledkom. Sestričky na Markíze zaznamenali len 19,1 % podiel.

Úspešná seriálová novinka Delukse na JOJke takisto potvrdila svoju pozíciu trhového lídra, keď v stredu 11. septembra dosiahla 8,1 % sledovanosť a 19,0 % podiel. Nová talkshow Čau Lujza! včera so svojou premiérou v neskoršom prime time dosiahla výborný rating 5,0 % a share 15,3 %. Diváčky v CS 45-54 boli najsilnejšou cieľovou skupinou so 7,0 % sledovanosťou a ženy vo veku 35 až 44 rokov dosiahli až 21,1 % podiel na trhu.