Trhlina

Trhlina prevalcovala konkurenciu!

Diváci si v utorok večer v programe televízie JOJ nenechali ujsť prvý diel minisérie Trhlina, ktorú jednoznačne uprednostnili pred konkurenčnou ponukou. TV JOJ je aj tento týždeň trhovou jednotkou v prime time.

Spravodajské relácie televízie JOJ sú aj v tretí septembrový týždeň najsledovanejšími na trhu. Noviny TV JOJ v pondelok a Najlepšie počasie v utorok sledovalo až 527-tisíc divákov, obidva programy tak dosiahli identicky skvelú sledovanosť 11,3 %, Noviny TV JOJ v pondelok 28,3 % podiel a Najlepšie počasie v utorok 25,5 % podiel na trhu.

Aj z nespravodajských programov diváci každý deň uprednostnia ponuku JOJky pred konkurenčnou Markízou. V pondelok vyhralo Inkognito nad Susedmi so 425-tisíc divákmi, 9,1 % ratingom a 21,0 % share.

V utorok Trhlina jednoznačne prevalcovala Sestričky, a to takisto so 425-tisíc divákmi, 9,1 % sledovanosťou a 21,2 % trhovým podielom. Trhlina, ktorá najprv trhala rekordy návštevnosti v slovenských kinách, teraz rovnako žne úspechy v programe televízie JOJ, ktorá je jej koproducentom. Prvá epizóda z dvojdielnej minisérie bola včera lídrom trhu v čase svojho vysielania. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú sledovanosť, a to až 14,3 % a 27,1 % podiel. Mladšie diváčky v CS 35-44 dosiahli ešte lepší výkon s 27,2 % a takisto vynikajúcu 12,5 % sledovanosť. Muži v CS 45-54 rovnako uprednostnili Trhlinu pred konkurenčným programom a zaznamenali výborný 11,5 % rating a 23,9 % share.