Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Diváci si vo štvrtok 3. októbra vybrali z programovej ponuky všetkých televízií JOJkárske spravodajstvo, zostali verní aj zábavnej šou Inkognito. Televízia JOJ bola vo štvrtok 3. októbra trhovým lídrom v prime time so sledovanosťou 9,2 % a podielom 20,7 %.
Vo štvrtok diváci uprednostnili JOJkárske spravodajstvo. Hlavná spravodajská relácia NOVINY TV JOJ zaznamenala sledovanosť 11,9 % a podiel 26,6 %. Pozrelo si ju spolu 556-tisíc divákov. Úspešný bol aj Šport (Rtg 7,3 %, Shr 16,0 %). Obe spravodajské relácie boli úspešnejšie v porovnaní s konkurenciou.
Zábavná šou Inkognito je jednou z dlhodobo najúspešnejších JOJkárskych formátov. Ani včera si ju nenechalo ujsť 441-tisíc divákov starších ako 12 rokov (Rtg 9,5 %, Shr 20,5 %), vďaka čomu bolo Inkognito opäť lídrom trhu.
V neskoršom prime time z týždňa na týždeň rastie sledovanosť novej diskusnej politickej relácie Na hrane. Štvrtú diskusiu v poradí si pozrelo 261-tisíc divákov (Rtg 5,6 %, Shr 16,0 %), čo je o 23-tisíc divákov viac ako počas jej absolútnej premiéry 12. septembra. Napriek tomu, že je JOJkárska diskusia Na hrane zaradená do programovej štruktúry len mesiac, je prvou voľbou, v porovnaní s konkurenčnými politickými reláciami, u vzdelaných ľudí (s maturitou – Rtg 6,1 % a vysokoškolsky vzdelaní – Rtg 5,0 %) v produktívnom veku (ženy 35-44 so sledovanosťou 4,2 %, muži 35-44 – Rtg 4,6 % a muži 45-54 - Rtg 6,0 %) v najväčších mestách Slovenska.