Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ má za sebou úspešný víkend. Diváci si vybrali z programovej ponuky nielen spravodajstvo, ale aj najväčšiu talentovú šou. Televízia JOJ bola v sobotu 12. októbra trhovým lídrom v prime time so sledovanosťou 10,4 % a podielom 24,7 % a tiež v nedeľu 13. októbra so sledovanosťou 9,6 % a podielom 21,2 %. Televízia JOJ sa stala prime timeovým lídrom 41. týždňa (Rtg 9,3 %, Shr 21,6 %).
V sobotu 12. októbra sa Česko Slovensko má talent stalo najsledovanejším programom dňa (Rtg 12,5 %, Shr 28,5 %). Pozrelo si ho spolu 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zároveň bolo top nespravodajským programom týždňa. Talentová šou zvíťazila v takmer všetkých cieľových skupinách. Jednou z najsilnejších cieľových skupín boli ženy vo veku 45 – 54 rokov (Rtg 15,4 %).
Darilo sa aj seriálu Hrobári, ktorý so svojím výsledkom (Rtg 7,9 %, Shr 24,1 %) a počtom divákov 369-tisíc dosiahol titul líder trhu.
Nedeľa 13. októbra patrila magazínom a spravodajstvu. Jednotkou na trhu boli všetky nedeľné magazíny – Nová záhrada (Rtg 4,2 %, Shr 17,1 %), Na chalupe (Rtg 5,3 %, Shr 19,2 %) a Nové bývanie (Rtg 8,3 %, Shr 23,8 %, 386-tisíc divákov). Diváci si nenechali ujsť ani nedeľnú porciu spravodajstva. KRIMI dosiahlo sledovanosť 12,2 %, NAJLEPŠIE POČASIE sledovanosť 11,6 % a NOVINY TV JOJ sa stali nielen najsledovanejším programom dňa so sledovanosťou 13,3 % a podielom 29,3 %, ale aj top programom 41. týždňa. Hlavnú spravodajskú reláciu TV JOJ si pozrelo spolu 622-tisíc divákov.
Uplynulý týždeň sa darilo aj ďalším JOJkárskym premiéram. Úspech zožalo v pondelok Inkognito (Rtg 12,4 %, Shr 27,7 %), v stredu seriál Delukse (Rtg 7,9 %, Shr 18,5 %) a vo štvrtok opäť Inkognito (Rtg 9,0 %, Shr 19,0 %).