Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola počas predĺženého sviatočného víkendu jednoznačnou trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase! V piatok 1. novembra dosiahla excelentnú, až 14,7 % sledovanosť a 30,3 % podiel na trhu, v sobotu zaznamenala až 14,5 % sledovanosť a ešte lepší výkon 30,9 % a v nedeľu až 14,2 % sledovanosť a 28,6 % share.
Celkovo odvysielala TV JOJ za celý týždeň sedem z desiatich najsledovanejších formátov na trhu, ktorými sú Noviny TV JOJ, Česko Slovensko má talent, Krimi, Najlepšie počasie, film Coco, Inkognito a Nové bývanie.
Absolútnym TOP programom slovenského trhu boli v uplynulý týždeň jednoznačne Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu 3. novembra dosiahli dosiaľ rekordnú sledovanosť tejto jesene, keď ich sledovalo až 674-tisíc divákov. Hlavná spravodajská relácia JOJky tak zaznamenala bezkonkurenčnú, až 14,4 % sledovanosť a 28,2 % podiel na trhu. Nedeľné Krimi takisto dosiahli svoj rekord sezóny s 12,9 % sledovanosťou a 26,5 % trhovým podielom.
Najsledovanejším nespravodajským programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bola už tradične ťažisková show jesene televízie JOJ - Česko Slovensko má talent – ktorá prekonala aj svoj doterajší sezónny rekord z minulého týždňa! Talent si v prvú novembrovú sobotu nenechalo ujsť až 655-tisíc divákov a show tak dosiahla excelentnú sledovanosť, a to až 14,0 % a podiel na trhu až 29,4 %. Film na Markíze zaznamenal v sobotu len 15,2 % share a v nedeľu jej ťažisková show Tvoja tvár znie povedome zaznamenala pokles výkonu v porovnaní s výkonom spred týždňa, tentokrát len na 23,5 % podiel na trhu.
Jedenásta epizóda Talentu teda dosiahla v sobotu dosiaľ najlepší výkon a tiež najvyššiu sledovanosť tejto jesene, ktorá z týždňa na týždeň úspešne rastie. Najsilnejšou cieľovou skupinou show boli tentokrát diváčky v CS 45-54, ktoré zaznamenali vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 17,4 %. Muži v rovnakom veku dosiahli takisto vysokú, až 15,8 % sledovanosť.
Hrobári v sobotu po Talente takisto rástli v medzitýždňovom porovnaní, keď dosiahli skvelú 7,4 % sledovanosť a 20,1 % share. Čiernu komédiu na JOJke si tentokrát v neskoršom večernom slote nenechalo ujsť až 347-tisíc divákov, čo je o takmer 30-tisíc divákov viac ako pred týždňom.
Piatkový sviatočný deň prilákal k obrazovkám veľa Slovákov a ich jednoznačnou prvou voľbou bol krásny animovaný film Coco – túto filmovú premiéru na JOJke sledovalo až 534-tisíc divákov s 11,5 % ratingom a 24,7 % share a animovaná fantasy komédia sa stala dosiaľ najsledovanejším akvizičným filmom tejto sezóny z ponuky všetkých slovenských televízií!
Film Coco si nenechali ujsť najmä ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli bezkonkurenčnú, až 19,0 % sledovanosť a mužská časť publika v tejto cieľovke zaznamenala takisto vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 16,3 %.
Televízia JOJ navyše ponúkla detskému divákovi rozprávku Coco aj v nedeľnej repríze v slote po 13-tej hodine, kedy bol film opäť trhovým lídrom (5,2 % Rtg a 17,5 % Shr).
Rovnako si tento týždeň prvenstvo na trhu úspešne obhájili aj nedeľné magazíny na JOJke so silnými a navyše rekordnými výkonmi – Nová záhrada (6,2 % Rtg a 19,0 % Shr) aj Na chalupe (8,6 % Rtg a 22,6 % Shr) dosiahli svoje dosiaľ najlepšie výkony tohto roka a Nové bývanie s 10,2 % sledovanosťou a 24,3 % podielom na trhu si pripísalo nový rekord tejto sezóny!
Počas pracovných dní uplynulého týždňa sa na JOJke darilo všetkým jej pôvodným formátom v prime time. Pondelkové Inkognito bolo tradične lídrom trhu s 11,1 % ratingom a 24,1 % share, Susedia na Markíze mali 18,4 % share.
V utorok si diváci mohli pozrieť hneď dve epizódy kriminálky Za sklom a výsledky sledovanosti ukazujú, že obe dosiahli zhodnú 7,9 % sledovanosť, diváci teda po prvej epizóde v ten večer sledovali aj nasledujúcu druhú epizódu, s rastúcim 22,7 % podielom na trhu. Rovnako zdvojený seriál Delukse v stredu zaznamenal takisto rastúci výkon, zo 17,9 % pri prvej na 18,1 % pri druhej epizóde.
Televízii JOJ rastie nielen sledovanosť v televízii, ale aj návštevnosť na webe - jej portál JOJ.sk dosiahol v októbri historicky najvyššie čísla návštevnosti, pričom prvýkrát prekročil hranicu 1,2 milióna RU za mesiac (zdroj: IABmonitor - IAB Slovakia).