Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Unikátna slovenská kriminálka Za sklom má za sebou finále tretej série. Oceňovaný seriál, inšpirovaný reálnym príbehom dvojice policajtov, prepojením biznisu na politiku a skutočnými celospoločenskými udalosťami, mal túto jeseň v programe TV JOJ desať epizód, ktoré priniesli najviac akcie a zvratov zo všetkých sérií a úspech u slovenského publika.
S kriminálkou Za sklom sa včera večer lúčilo až 409-tisíc divákov, seriál televízie JOJ tak dosiahol svoje rekordné výkony tretej série – predposledná epizóda zaznamenala 8,3 % rating a 17,6 % share, po nej nasledujúca posledná epizóda dosiahla až 8,8 % sledovanosť a 23,4 % podiel na trhu. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli muži vo veku 45 až 54 rokov s vynikajúcou, až 13,1 % sledovanosťou a 28,7 % podielom, diváčky v rovnakej CS dosiahli takisto výborný 12,3 % rating.
Za sklom si počas celej tretej série silnej jesennej sezóny udržalo pozornosť publika, seriál si každý týždeň nenechalo ujsť okolo 350-tisíc televíznych divákov. Úspešná bola kriminálka zároveň aj v online platformách televízie JOJ – na webe, či v mobilnej aplikácii - kde si ju vyhľadali najmä mladšie ročníky. Na videoportáli, kde sú dostupné všetky pôvodné formáty televízie JOJ zadarmo, má každá epizóda tretej série Za sklom v priemere okolo 80-tisíc videní a napríklad prvá epizóda zo začiatku septembra dosiahla dosiaľ až 117-tisíc vzhliadnutí.