Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uzavrela ďalší jesenný týždeň úspešným víkendom. V sobotu 23. novembra dosiahla ako trhový líder hlavného vysielacieho času nadpriemerný, až 14,3 % rating a 32,5 % share, v nedeľu 24. novembra zaznamenala ešte vyššiu, až 16,5 % sledovanosť a 33,7 % podiel na trhu.
Posledný novembrový nedeľný večer sa JOJke mimoriadne vydaril - jej spravodajské relácie dosiahli svoje rekordné, dosiaľ najlepšie výkony tejto jesene! Noviny TV JOJ včera sledovalo až 710-tisíc divákov starších ako 12 rokov, najsledovanejšia spravodajská relácia na trhu si tak vyslúžila bezkonkurenčnú, až 15,2 % sledovanosť a 31,2 % podiel. Najlepšie počasie si včera nenechalo ujsť až 647-tisíc divákov, ktorí dosiahli vynikajúci 13,9 % rating a 27,4 % share a Krimi sledovalo až 636-tisíc divákov s rekordnou 13,6 % sledovanosťou a 28,9 % podielom na trhu.
Z nespravodajských relácií v uplynulý týždeň kraľovali trhu obľúbené relácie televízie JOJ. V siedmom nebi včera sledovalo až 605-tisíc divákov, rodinná relácia tak dosiahla skvelú 13,0 % sledovanosť a 28,3 % trhový podiel. Ženská časť univerzálneho publika zaznamenala až 15,1 % sledovanosť a 32,4 % podiel na trhu, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s 13,7 % ratingom.
V sobotu si slovenskí diváci opäť nenechali ujsť najsledovanejšiu talentovú show na našom trhu - Česko Slovensko má talent – ktorá si tentokrát vyslúžila až 12,5 % sledovanosť a 27,9 % trhový podiel. V rebríčku TOP programov uplynulého týždňa tak obsadila po prvom V siedmom nebi druhú priečku najsledovanejších nespravodajských relácií na trhu a neprekonala ju ani utorková novinka Utajený šéf televízie Markíza. Diváčky Talentu navyše v obchodne atraktívnej CS 35-44 dosiahli vynikajúci, až 14,2 % rating.
Pondelkové Inkognito si tento týždeň pripísalo 11,2 % sledovanosť a 23,6 % podiel na trhu, štvrtkové Inkognito dosiahlo 10,6 % rating. Výborné výkony si vyslúžilo opäť aj Nové bývanie, ktoré v nedeľnom access prime na JOJke dosiahlo vyššiu sledovanosť ako napríklad Oteckovia na Markíze počas týždňa, konkrétne až 10,8 % rating a 25,6 % share.