Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Ani tentokrát na obrazovkách nechýbali skvelé tanečné čísla, netradiční kúzelníci, brilantný spev i vystúpenia, v ktorých išlo aj o život. Diváci zažili aj iné prekvapenie, keď v porotcovskom kresle vystriedala Dianu Mórovú Jiřina Bohdalová. V šou sa objavili aj takí, ktorí v duchu hesla tohtoročného vydania Každý má talent!, publikum a porotu rozradostili, zabavili, napriek tomu, že v danej činnosti nevynikajú.
Práve tých čakalo prekvapenie v podobe sošky pripomínajúcej Oscara, no s podobizňou, všetkým dobre známého, Jozefa Pátroviča. Zlatého Pátroviča, ako je soška nazvaná, porota udelila tomu, kto sa každý rok, presne ako Jozef Pátrovič, prihlásil, a hoci s rôznorodými ohlasmi poroty či publika, nestrácajúc nádej a vieru vo svoj talent. Soška je symbolom vytrvalosti a jedinečnosti, schopnosti ísť si za svojím snom. „Napadlo mi, že v Česko Slovensko má Talent máme viac takých adeptov, ako je pán Pátrovič. Chcel som im niečo za tú ich snahu dať, a tak mi napadla táto kúzelná soška," prezradil Jakub Prachař, tvorca ocenenia.
Finalistami ôsmeho ročníka boli - speváčka Margaréta Ondrejková, akrobati Katya a Nikita, tanečná skupina Fricksa Dance Group, spevák Daniel Zappi, spevák Samuel Rychtar, umelkyňa Volha Safronava, stepperi Tobiáš Košir a Sára Titzová, bajkeri Bike O ´Clock a tanečná formácia Citadella Mefisto. Víťazkou šou sa stala a výhru v hodnote 50-tisíc EUR si odniesla Margaréta Ondrejková.
Šou Česko Slovensko má Talent si aj vo svojej v poradí ôsmej sezóne získala divákov. Najsledovanejšia epizóda bola v nedeľu 2. novembra, ktorú si pozrelo spolu 655-tisíc divákov (Rtg 14,0 %, Shr 29,4 %). Všetky epizódy od štartu šou boli lídrami trhu v cieľovej skupine 12+. V porovnaní s minulým ročníkom, najsledovanejšiu epizódu 10. novembra 2018 sledovalo 635-tisíc divákov
(Rtg 13,6 %, Shr 29,3 %).
Finále šou si nenechalo ujsť 512-tisíc divákov. Česko Slovensko má Talent sa stalo trhovým lídrom so sledovanosťou 11,0 % a podielom 27,1 % v cieľovej skupine 12+. Najvernejšími fanúšikmi ôsmej série boli v priemere ženy vo veku 45-54 (Rtg 14,4 %, Shr 27,5 %) a ženy vo veku 35 – 44 (Rtg 13,3 %, Shr 28,5 %).
Talent trhal rekordy aj na webe. Najsledovanejšie vystúpenia na facebooku boli Katya & Nikita (5 700 000 pozretí), Lady Viky (3 050 000 pozretí) a Elastic (2 900 000 pozretí).
Instagramu vládol vtip od Jakuba pre Jiřinu: 14 200 https://www.instagram.com/p/B3Kf0fGopRZ/, dievčatko a 3x NIE pre Jara
Slávika: 9 600 https://www.instagram.com/p/B4LKCJrjmfu/ a tiež Lady Viky komiks: 8 300 https://www.instagram.com/p/B3SItETnzif/.
Na joj.sk diváci najviac sledovali články o týchto účinkujúcich - Lady Viky: 480 000 klikov (spolu 2 články), Margaréta Ondrejková: 120 000 klikov, či Samuel Rychtár: 120 000 klikov.
Najsledovanejšie video na youtube s počtom pozretí 4 050 000 bolo vystúpenie Katya a Nikita, nasleduje Elastic: 3 900 000 a trojicu naj uzatvára Michael Golc 3 740 000. Počas ôsmej série šou Česko Slovensko má Talent dosiahol youtube kanál TV JOJ rekord - viac ako miliardu pozretí a stal sa tak prvým slovenským youtube kanálom, ktorý túto hranicu prekonal. Doteraz má youtube TV JOJ
1 078 140 255 pozretých videí.
Uplynulý víkend sa na JOJke darilo aj ďalším formátom. Televízia JOJ bola v sobotu lídrom trhu celodenne (Rtg 3,4 %, Shr 16,4 %) i v prime time (Rtg 10,5 %, Shr 22,9 %), a tiež v nedeľu celý deň (Rtg 4,1 %, Shr17,9 %) aj v prime time (Rtg 12,7 %, Shr 25,9 %) v cieľovej skupine 12+.
V nedeľu 8. decembra si diváci nenechali ujsť Noviny TV JOJ, ktoré si pozrelo spolu 715-tisíc divákov (Rtg 15,3 %, 30,7 %). Hlavná spravodajská relácia zaznamenala rekordnú sledovanosť jesene a zároveň to boli najsledovanejšie Noviny TV JOJ od marca 2019 v CS 12+. Druhú adventnú nedeľu sa lídrom trhu stala aj rodinná relácia V siedmom nebi, ktorá dosiahla sledovanosť 12,7 % a podiel 28,3
% (594-tisíc divákov).